بازی جدید EA Originals و Surgent Studios در مراسم گیم اواردز 2023 رونمایی شد (گیم‌پلی را مشاهده کنید)

Tales Of Kenzera Zau.jpg

طی مراسم گیم اواردز 2023، استودیو تازه ساخت Surgent Studios از اولین عنوان خود به نام Tales of Kenzera ZAU رونمایی کرد. این بازی که به همراه سرمایه‌گذاری شرکت EA انجام شده، برای انتشار در تاریخ 4 اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

پروژه EA Originals، بخشی از برنامه شرکت EA برای همکاری و پشتیبانی مالی از استودیوهای مستقل برای کمک به توسعه عناوین آن‌ها است. نحوه انجام این کار، تامین مالی استودیو سازنده است و پس از اتمام پروژه، هزینه سرمایه‌گذاری شده را از استودیو سازنده دریافت می‌کنند و باقی درآمد کسب شده از بازی به تیم سازنده می‌رسد.

استودیو Surgent Studios، در سال 2019 توسط ابوبکر سلیم توسعه یافت. او که سابقه کار به عنوان بازیگر و صداپیشه شخصیت Bayek در بازی Assassin's Creed Origins و بازی در سریال Raised by Wolves را در کارنامه خود دارد، به عنوان توسعه اولین بازی خود در حال همکاری با شرکت EA است. بازی جدید با نام Tales of Kenzera ZAU، همراه با تریلر کوتاهی از گیم‌پلی بازی در مراسم گیم اواردز 2023 رونمایی شد. تریلر منتشر شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

همانطور که در تریلر مشاهده کردید، این بازی در سبک اکشن ماجراجویی است که با گذر از تله‌ها، حل معماهای مختلف و جنگیدن با دشمنان، مسیر خود را به پیش می‌برید. داستان این بازی در رابطه با غم از دست دادن و غلبه بر ناراحتی است که الهام اصلی آن، خالق این اثر یعنی ابوبکر سلیم پس از فوت پدرش در ده سال پیش بوده است.

او در این رابطه بیان کرد که مدت زیادی برای روبه‌رو شدن با فقدان از دست دادن پدرش تلاش کرده و به دلیل اینکه پدرش او را با صنعت گیم آشنا کرده است، بیان کردن حس خود از طریق داستان غم از دست دادن، رشد و بهبودی Zau، کار درستی برای گرامیداشت پدرش است.

عنوان Tales of Kenzera: ZAU در تاریخ 23 آوریل (4 اردیبهشت) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. این بازی هم‌اکنون به صورت پیش خرید در دسترس بازیکنان قرار دارد که می‌توانید با قیمت 19.99 دلار آن را خریداری کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر