بازی جدید Prince of Persia: The Lost Crown از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند

Prince of Persia The Lost Crown.jpg

استودیو یوبی‌سافت پس از گذشت سال‌ها تصمیم به ساخت نسخه جدید بازی Prince of Persia گرفته و با ساخت یک بازی دو بعدی که توسط سازنده Rayman ساخته شده است، سعی در احیای این مجموعه دارد.

سال 2024 عناوین موردانتظار زیادی برای انتشار وجود ندارد اما استودیو یوبی‌سافت، برنامه بزرگی برای سال جاری دارد. براساس گفته‌های این استودیو، عناوینی مانند Star Wars Outlaws و پرنس آف پرشیا در سال 2024 عرضه خواهند شد و عرضه این بازی‌های پرطرفدار می‌تواند سود زیادی برای این استودیو به ارمغان آورد.

در بازی جدید شاهزاده ایرانی، برای اولین بار در این سری بازی، نقش یک شاهزاده را ایفا نخواهید کرد و در عوض نقش کاراکتری به نام Sargon، یکی از 7 جنگجو نخبه و ماهر گروه جاودانه‌ها (the Immortals) را خواهید داشت و برای شکست ارتش کوشانی که به ایران حمله کرده است، تلاش می‌کنید. داستان این بازی زمانی شروع می‌شود که شاهزاده غسان (Ghassan) توسط آناهیتا ربوده و به قله قاف برده می‌شود. شما به دستور ملکه وارد کوه شده تا شاهزاده را پیدا و نجات دهید.

Time-combat-_Upper-City_1920x1080_1.jpg
-

به تازگی اعلام شده است که این بازی دارای زبان فارسی خواهد بود و برای کسانی که علاقه‌مند هستند، می‌توانند این بازی را با دوبله فارسی تجربه کنند. همانطور که در بازی Assassin’s Creed Mirage، صداگذاری عربی برای تمام کاراکترها انجام شده بود تا بازیکنان را به فضای قرن 9 بغداد نزدیک‌تر کند.

در کنار 4 درجه سختی مختلف به نام‌های تازه‌کار (Rookie)، جنگجو (Warrior)، قهرمان (Hero) و جاودانه‌ها (Immortal)، حالت‌های "راهنمایی" و "کاوش" نیز در این بازی وجود دارد که با انتخاب حالت اول، راهنمایی‌هایی در طول بازی به شما نمایش داده می‌شود اما انتخاب گزینه دوم باعث می‌شود تا تعداد راهنمایی‌ها به حداقل خود برسد و اکثر بازی را بدون استفاده از راهنمایی طی کنید. در هر زمان که خواستید، می‌توانید بین هر دو حالت جابه‌جا شوید.

تاریخ اعلام شده برای انتشار این بازی، 28 دی خواهد بود که برای بازیکنان پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X/S، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه دمو رایگان این بازی نیز در تاریخ 21 دی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر