بازی جدید ترسناک سازنده سایلنت هیل در سال 2024 رونمایی می‌شود

slitterhead.jpg

برای اولین بار، بازی ترسناک Slitterhead در مراسم گیم اواردز 2021 توسط سازنده سابق بازی سایلنت هیل معرفی شد و به تازگی اعلام شده است که این بازی در سال 2024 نمایش داده خواهد شد.

کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama) به عنوان طراح گرافیک در سال 1994 وارد صنعت بازی سازی شد و پس از گذشت چند سال در سال 1999، توانست اولین بازی خود به نام Silent Hill برای استودیو Konami را بسازد و نظر بسیاری از بازیکنان و منتقدان را به خود جذب کند. او که سابقه ساخت سری بازی‌های Siren برای شرکت سونی را نیز در کارنامه خود دارد، یکی از فعالان ژانر وحشت محسوب می‌شود. او در سال 2020 از شرکت سونی جدا شد و استودیو خود به نام Bokeh Game را تاسیس کرد.

بازی Slitterhead، به عنوان اولین بازی استودیو Bokeh Game توسط تویاما کارگردانی و بازگشت او پس از 15 سال به ژانر وحشت محسوب می‌شود. به گفته او، بازی جدید استودیو در سال 2024 نمایش داده می‌شود و تاثیر بزرگی بر آینده تیم آن‌ها خواهد داشت.

1-8.jpg
-

اطلاعات زیادی از بازی جدید تویاما در دسترس نیست و تنها در سال 2021 و در طول مراسم گیم اواردز، صحبت کوتاهی راجع به گیم‌پلی بازی داده شد. او در رابطه با این عنوان توضیح داد که نمی‌تواند اطلاعات زیادی راجع به بازی را در اختیار کاربران قرار دهد اما این اثر، یک بازی اکشن-ماجراجویی سوم شخص خواهد بود و ویژگی‌هایی در بازی به کار گرفته شده که تا به حال در دیگر بازی‌های وجود نداشته است و می‌تواند تجربه منحصر به فردی را برای کاربران داشته باشد.

قصد شما در این بازی، جنگیدن با هیولاهایی به نام یاکوشی (Yakushi) است که می‌توانند چهره انسان‌ها را تقلید کنند اما چگونه می‌توان هیولا یا انسان بودن آن‌ها را تشخیص داد؟ این نکته می‌تواند داستان و ماجراجویی فوق‌العاده‌ای را برای بازیکنان رقم بزند.

از زمان ساخت استودیو، تیم توسعه در تلاش برای ساخت این بازی هستند و براساس گفته‌های تویاما، به نظر می‌رسد که این بازی در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد و امیدواریم که در کنار تریلر و گیم‌پلی بازی، زمان عرضه آن نیز منتشر شود. در صورت اعلام زمان عرضه یا کنسول‌های پشتیبانی شده برای این عنوان، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر