ارائه اندروید ۱۴ یک ماه به تاخیر افتاد

hkmhjk.JPG

به نظر می‌رسید که اندروید ۱۴ امروز در دسترس قرار بگیرد، اما به نظر می‌آید که انتشار این سیستم‌عامل تا تاریخ ۱۲ مهر به تأخیر افتاده باشد.

یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده که گوگل هنوز کار تکمیلی بر روی اندروید ۱۴ را انجام نداده و قصد دارد این سیستم‌عامل را همزمان با معرفی گوشی‌های جدید پیکسل در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) منتشر کند. در ابتدا منتظر بودیم که اندروید ۱۴ همانند اندروید ۱۳ در ماه آگوست (مرداد و شهریور) منتشر شود.

بعد از تأخیر اولیه در انتشار اندروید ۱۴، بسیاری از شرکت‌ها منتظر بودند که این سیستم‌عامل امروز به صورت عمومی منتشر شود. با این حال، گوگل به طور ناگهانی تصمیم گرفته است که انتشار اندروید ۱۴ را تا حدود یک ماه به تأخیر انداخته باشد. وان‌پلاس پیش‌تر اعلام کرده بود که رابط کاربری OxygenOS 14 بر پایه‌ی اندروید ۱۴ تا پایان ماه جاری منتشر خواهد شد، اما به احتمال زیاد این تاریخ نیز تغییر خواهد کرد.

با توجه به این تغییرات، قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ که در مراسم ۱۲ مهر معرفی می‌شود، ممکن است گران‌تر از نسل فعلی باشد. افشاگران نیز به افزایش قیمت موبایل پیکسل ۸ پرو اشاره کرده‌اند. پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو قرار است از طراحی پیکسل ۷ استفاده کنند و با سخت‌افزار قوی‌تری عرضه شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-MishaalRahman

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر