عنوان Final Fantasy 7 Rebirth با الهام از ویچر 3 و هورایزن ساخته شده است

Untitled-1.jpg

در گزارشات، اعلام شده است که توسعه جهان بازی موردانتظار Final Fantasy 7 Rebirth، با الهام‌گرفتن از عناوین پرطرفداری مانند Witcher 3 وHorizon ساخته شده است.

سری بازی Final Fantasy، یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزها‌ در جهان محسوب می‌شود که تا به حال چندین نسخه بازی، انیمه، فیلم و کتاب، با الهام از این سری منتشر شده است. استودیو Square Enix برای اولین بار در سال 1987، به همراه طرحی از هیرونوبو ساکاگوچی شروع به ساخت این سری بازی کرد و به دنبال محبوبیت و استقبال بی‌نظیر، نسخه‌های بعدی آن ساخته شد. هر کدام از عناوین این بازی، دارای داستانی جداگانه و جهانی مستقل است اما ویژگی‌هایی مانند گیم‌پلی و اسم شخصیت‌ها و مکان‌ها، در تمام عناوین این فرنچایز یکی هستند.

مدتی پیش، در مراسم Games Week 2023 که به صورت سالیانه در پاریس برگزار می‌شود، نائوکی هاماگوچی، دستیار کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز حاضر بود و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر جهان بازی این عنوان گفته است که بازی Final Fantasy 15، تجربه لازم برای طراحی جهان‌باز این عنوان را به تیم توسعه داده است. او در ادامه گفت که عناوین محبوبی مانند Witcher 3 و Horizon به عنوان یک معیار برای این بازی بوده‌اند.

شرکت Square Enix، اعلام کرده است که این بازی، عنوان بسیار بزرگی خواهد بود و برای اتمام داستان اصلی، به 40 ساعت زمان نیاز دارید که این عنوان را بزرگ‌تر از نسخه ریمیک منتشر شده در سال 2020 (که اتمام بخش داستانی آن به 33 ساعت زمان احتیاج داشت) تبدیل می‌کند.

hd.jpg
گیم‌پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth -

بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان بی‌صبرانه منتظر انتشار این بازی هستند. در روزهای پیش، مراسم 2023 Golden Joystick Awards برگزار شد و بازی جدید فاینال فانتزی توانست با کنار زدن رقبای زیادی مانند Death Stranding 2 ،Star Wars Outlaws ،Hades 2 و... عنوان مورد انتظارترین بازی سال را از آن خود کند که نمایانگر علاقه زیاد بازیکنان به این عنوان است. بازی Final Fantasy 7 Rebirth، در سال آینده و در تاریخ 29 فوریه 2024 به صورت اختصاصی، تنها برای کنسول PS5 منتشر می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamesradar.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر