تردز بعد از یک سال 175 میلیون کاربر ماهانه فعال دارد

theards

تردز، شبکه اجتماعی جدید متا که در ۱۵ تیر ۱۴۰۲ معرفی شد، حالا پس از یک سال به ۱۷۵ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است.

این شبکه اجتماعی که از دل اینستاگرام متولد شده و به عنوان رقیب توییتر شناخته می‌شود، موفقیت چشمگیری داشته است. این خبر توسط مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در پلتفرم تردز اعلام شد.

رشد ابتدایی تردز بسیار سریع بود و تنها در ۵ روز به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید. با اینکه سرعت رشد این شبکه در ماه‌های بعد کاهش یافت، اما همچنان به جذب کاربران جدید ادامه داد و تا بهمن ۱۴۰۲ به ۱۳۰ میلیون کاربر و تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۳ به ۱۵۰ میلیون کاربر رسید.

برای جشن گرفتن رسیدن به ۱۷۵ میلیون کاربر، تیم تردز مجموعه‌ای از آیکون‌های جدید و اختصاصی ارائه کرده است. کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن موبایلی تردز، از بین ۵ آیکون جدید یکی را انتخاب کنند. این آیکون‌ها تنها تا ۲۰ تیر در دسترس خواهند بود و از تب Your Profile با لمس کردن آیکون کیک تولد قابل دستیابی هستند.

shutterstock therads
-

تردز همچنین با دیگر سرویس‌های متا ارتباط دارد و از ۵ تیر، کاربران در بیش از ۱۰۰ کشور می‌توانند پست‌های خود را در کل شبکه‌ی Fediverse به اشتراک بگذارند. طبق گزارش اینستاگرام، ۶۳ درصد از پست‌های تردز تنها متنی هستند و یک چهارم از این پست‌ها شامل حداقل یک عکس می‌شوند. استفاده از یادداشت‌های صوتی در تردز نیز رو به افزایش است و بیشتر در میان نسل جوان محبوبیت دارد.

تردز به سرعت به یکی از پلتفرم‌های محبوب تبدیل شده و با ویژگی‌ها و امکانات جدیدی که ارائه می‌دهد، تلاش می‌کند تا کاربران بیشتری را جذب کند.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: threads.net

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر