سه گانه ریمستر GTA:The Trilogy به فروشگاه راک‌استار بازگشت!

Untitled-1.jpg

بازی GTA:The Trilogy که چند روز پیش عرضه شد به دلیل مخالفت‌ها و نظرات منفی بسیاری از گیمرها، تنها ساعاتی پس از انتشار از لانچر مخصوص این شرکت حذف شد؛ اما اکنون دوباره به این فروشگاه بازگشته است.

چند روزی از انتشار بازی سه‌گانه GTA که شامل بازی‌های Grand Theft Auto III و Vice City و San Andreas است؛ می‌گذرد که در این مدت به دلیل باگ‌ها و مشکلات زیاد بازی با مخالفت بسیاری از کاربران سراسر جهان روبه‌رو شده است. شرکت راک‌استار بدون اطلاع قبلی و تنها بعد چند ساعت از زمان انتشار بازی، آن را از فروشگاه خود حذف می‌کند و مدتی بعد هم لانچر فروشگاه آفلاین می‌شود و زمانی که لانچر دوباره به حالت آنلاین برمی‌گردد دیگر نشانه ای از بازی سه گانه GTA نیست.

این کمپانی بازی‌سازی مدعی شده است که دلیل این کار حذف فایل‌های ناخواسته بوده که این فایل‌ها عمدتا شامل موزیک‌های بدون لایسنس و اسکریپت‌های کامل بازی با یادداشت‌های توسعه دهنده و... بوده است.

gta-trilogy-2-1024x576.webp
-

شرکت راک‌استار به دلیل وضع پیش آمده از تمامی گیمرها و کاربران این بازی عذرخواهی کرد و دراین‌باره تشریح کرد:«ما از صبر وشکیبایی کاربران خود بسیار سپاسگزاریم و در حال بهبود کیفیت کار خود هستیم و در این رابطه صمیمانه از کاربران خود تشکر می‌کنیم و از ناراحتی پیش آمده برای کاربران متاسفیم.»

به نظر شما این ریمستر جایگزین مناسبی برای سری اورجینال این بازی است؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر