قابلیت‌های نسخه‌ی پولی توییتر چه خواهد بود؟

قابلیت‌های نسخه‌ی پولی تویتر.jpg

توییتر برای کسب درآمد بیشتر از این شبکه‌ی اجتماعی، قصد دارد تا نسخه‌ی اشتراکی آن را عرضه کند. حالا این شرکت برخی از قابلیت‌های نسخه‌ پولی توییتر را به نظر سنجی گذاشته است. اما این قابلیت چه کاربردی دارند؟

از ابتدای ماه پیش میلادی، توییتر از ارائه نسخه‌ی پولی برای شبکه‌ی اجتماعی خود خبر داد تا بتواند کسب درآمد بیشتری داشته باشد. با این وجود که توییتر خود امیدی به کسب درآمد از این طریق، در سال 2020 ندارد اما حالا شاهد ارائه نظرسنجی توییتر از کاربرانش درباره قابلیت‌هایی که در آینده در نسخه‌ی پولی ارائه خواهد شد، هستیم. در ادامه قصد داریم به صورت مختصر درباره این قابلیت‌ها صحبت کرده و آن‌ها را به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

قابلیت‌های نسخه‌ی پولی توییتر چیست؟

Undo Send

مدت‌های زیادی است که کاربران توییتر درخواست امکان ویرایش توییت را دارند اما این قابلیت تاکنون در دسترس آن‌ها قرار نگرفته بود. حالا اما در نسخه‌ی پولی توییتر، شاهد اضافه شدن قابلیت Undo Send هستیم. به واسطه‌ی این قابلیت، برای مدت 30 ثانیه بعد از ارسال توییت، پنجره‌ای به شما نمایش داده می‌شود که امکان لغو ارسال را برای‌تان فراهم می‌کند. این قابلیت اگرچه چیزی نیست که کاربران تقاضای آن را داشتند اما جایگزین مناسبی برای دکمه‌ی ویرایش است.

انتشار ویدیوهای طولانی‌تر

در این نسخه از توییتر کاربران می‌توانند ویدیوهایی را به اشتراک بگذارند که 5 برابر طولانی‌تر از چیزی باشد که محدودیت‌های کنونی توییتر در اختیار کاربران قرار داده است. ضمنا این ویدیوها می‌تواند رزولوشن بسیار بالایی داشته باشد (8192 در 8192 پیکسل).

نشان (Badge)

هر کاربر نسخه‌ی پولی توییتر می‌تواند یک یا چند بج در پروفایل خود داشته باشد که به کسب و کاری که صاحب آن است و یا در آن مشغول به کار است، لینک می‌شود.

پاسخ اتوماتیک

در نسخه‌ی پولی توییتر می‌توانید پاسخ‌هایی را به صورت لیست آماده کنید که در پاسخ اتوماتیک به کاربران از آن‌ها استفاده کنید. برای نمونه به واسطه این قابلیت می‌توانید کاربران را به صورت اتوماتیک به صفحه اصلی برند و یا وب سایت خود هدایت کنید.

Social Listening

به واسطه این قابلیت می‌توانید صحبت‌هایی که در سطح توییتر درباره برند و حساب کاربری شما می‌شود را دریابید. برای مثال متوجه می‌شوید که حجم این مکالمات چقدر بوده است، کدام بیزینس‌ها و یا افراد بیشتر درباره شما صحبت می‌کنند و موضوع صحبتان دقیقا چیست. این قابلیت برای کاربران عادی چندان اهمیتی ندارد اما برای برندها، بدون شک جذاب خواهد بود.

نظرسنجی درباره‌ی برند

در نسخه‌ی پولی توییتر این امکان فراهم خواهد شد تا درباره‌ی تبلیغاتی که به نمایش در‌می‌آید، نظرسنجی کنید. مثلا بپرسید که ایا نمایش این تبلیغ شما را خرید محصول ترغیب کرد یا خیر و...

اگرچه این قابلیت‌ها به نظر می‌رسد که قرار است در نسخه‌ی اشتراکی توییتر اضافه شود اما به گفته‌ی خود توییتر فعلا همه چیز در مرحله‌ی اولیه است و هنوز زمان زیادی تا ارائه نسخه‌ی اشتراکی باقی مانده است. در این مرحله توییتر به دنبال دریافت بازخورد از کاربران است تا بتواند نسخه‌ی اشتراکی را به بهترین شکل روی کار بیاورد.

نظر شما در خصوص قابلیت‌های ذکر شده چیست؟ کدام یک از این قابلیت‌ها شما را به استفاده از نسخه‌ی پولی توییتر ترغیب خواهد کرد؟ به نظر شما جای خالی چه قابلیت‌هایی در این میان خالی است؟

اخبار مرتبط:

سه نفر به اتهام هک توییتر دستگیر شدند؛ مغز متفکر یک نوجوان 17 ساله است

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch


6 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

5th

دوشنبه, 13 مرداد 1399

ما به شبکه ای که سخنان نفرت انگیز منتشر میکنه پول نمیدیم

پاسخ

سجاد

سه‌شنبه, 14 مرداد 1399

جمله صحیح جمله ای کخ 5th اینه ما پول نداریم که حالا بریم به توییتر بدیم !

پاسخ

بلال فروش

جمعه, 17 مرداد 1399

اقا اصلا ما پول نداریم ولی شما سواد داشته باش یه جمله رو درست بنویس! بلال بدم؟ قالیتو بشورم؟

5th

جمعه, 17 مرداد 1399

بعدشم کدوم گدایی ماهی ۵/۱۰ دلار نداره؟

zombi

سه‌شنبه, 14 مرداد 1399

این برنامه آن چنان محبوب هستش که خود رهبر هم از اون استفاده می کنه

پاسخ

بلال فروش

جمعه, 17 مرداد 1399

تد کروزو میشناسی؟

ثبت نظر