برنامه ویدئویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند به زودی عرضه خواهد شد

اتلاناتنم.JPG

ایلان ماسک خبر انتشار برنامه ویدئویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند را اعلام کرد.

ایلان ماسک تایید کرد که در حال توسعه برنامه‌ای اختصاصی برای تماشای ویدئوهای توییتر در تلویزیون‌های هوشمند است. ماسک در یک مصاحبه ۹۷ دقیقه‌ای با رپر انگلیسی به نام زوبی، گفت: "به واقعیت نیاز داریم که برنامه‌ی ویدئویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند منتشر شود."

ماسک بدون ارائه جزئیات بیشتر درباره زمان انتشار برنامه ویدئویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند، گفت: "این برنامه منتشر خواهد شد." حال باید ببینیم آیا این برنامه در اشتراک پولی توییتر Blue قرار خواهد گرفت یا خیر.

با توجه به یکی از اسناد پشتیبانی توییتر، در حال حاضر امکان تماشای ویدئوهای پخش زنده این پلتفرم بر روی دستگاه‌هایی مانند اپل تی‌وی و آمازون فایر تی‌وی وجود دارد. صاحبان ایکس باکس یا تلویزیون‌های با سیستم عامل اندروید نیز می‌توانند از طریق مرورگر وب به ویدئوهای توییتر دسترسی پیدا کنند.

How-to-Use-Twitter-to-Grow-Your-Business.jpg
-

به‌گزارش Neowin، توییتر به تازگی یک مدیرعامل جدید را استخدام کرده است و قصد دارد بر روی حوزه ویدئو و مشارکت‌های تجاری تمرکز کند تا راه‌های بیشتری برای کسب درآمد فراهم کند. اعلام می‌شود که ویدئوهای عمودی بیش از ۱۰ درصد زمان مصرفی در این پلتفرم اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، در گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران اشاره کرد که این شرکت در حال مذاکره با شخصیت‌های سیاسی و افراد مشهور در حوزه سرگرمی، خدمات پرداخت، اخبار و ناشران رسانه‌ای است تا با آن‌ها همکاری کند.

خبر انتشار برنامه ویدئویی توییتر در حالی منتشر می‌شود که پلتفرم محبوب Vimeo چند هفته قبل اعلام کرد که پخش تلویزیونی خود را متوقف می‌کند. همچنین، توییتر به دلایل دیگری مانند عدم پرداخت اجاره برخی از دفاتر خود، از جمله دفتر کلرادو، در بالاترین خبرها قرار گرفته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: NEOWIN

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر