واتس‌اپ در حال کار روی قابلیت جدید مخفی کردن آنلاین بودن کاربران است

whtsapppp.JPG

واتساپ همین چند روز پیش اعلام کرد که در حال توسعه برخی ویژگی‌های مهم مانند امکان ویرایش پیام‌ها است. حالا خبری منتشر شده که این شرکت قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین کاربران را در به‌روزرسانی آینده ارائه خواهد داد.

وبسایت WABetaInfo در گزارش جدید خود گزارش داده که واتس‌اپ سرانجام در حال توسعه قابلیتی برای کاربران خود است تا بتوانند وضعیت آنلاین بودن خود را فقط به برخی کاربران نشان دهند. براساس تصویری که منتشر شده است این قابلیت فعلا در حال توسعه می‌باشد، تا کاربران بتوانند با ایجاد یک فهرست دلخواه، تعیین کنند که چه کسانی قادر خواهند بود تا از آنلاین بودن آن‌ها مطلع شوند.

اخیرا قابلیت جدیدی در دسترس کاربران این پیام‌رسان محبوب قرار گرفته تا بتوانند تصویر پروفایل، اطلاعات بخش درباره من، آخرین بازدید و وضعیت خود را فقط با برخی کاربران به اشتراک بگذارند. به نظر می‌رسد این قابلیت جدید تکمیل‌کننده آن است.

photo_2022-07-03_08-51-28.jpg
-

چند سالی است که بسیاری از کاربران خواستار این قابلیت هستند که تا بتوانند وضعیت آنلاینی خود را از سایر کاربران پنهان کنند. دلایل زیادی برای چنین درخواستی وجود دارد، به عنوان مثال برخی کاربران می‌خواهند بدون اینکه افراد دیگر مزاحمتی ایجاد کنند، از واتس‌اپ استفاده کنند.

هرچند این تصویر نشان می‌دهد که واتس‌اپ در حال توسعه این ویژگی برای نسخه iOS است، اما این پیام‌رسان قصد دارد تا آن را در دسترس کاربران اندروید و نسخه دسکتاپ نیز قرار دهد و احتمالا در به‌روزرسانی بتای بعدی، شاهد این قابلیت خواهیم بود. با این وجود، زمان دقیق انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر