ویژگی تماس صوتی و تصویری در ایکس برای اندروید فراهم شد

X.jpg

در مهر ماه سال 2023، ایکس امکان برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی برای کاربران iOS را فراهم کرد. حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی به آرامی به نسخه اندروید X افزوده می‌شود.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، در اوت سال گذشته، این امکان چت تصویری را به عنوان بخشی از برنامه "همه‌چیز" همراه با ایلان ماسک معرفی کرد. با افزوده‌شدن این خدمات به نسخه اندروید، اکنون می‌توانید در شبکه اجتماعی ایکس با دوستان خود تماس بگیرید. این خدمات موقتاً تنها برای مشترکین پریمیوم در دسترس است و افراد غیرمشترک نیز می‌توانند بدون پرداخت هزینه ماهانه 8 دلار یا سالانه 84 دلار، از تماس‌های ویدیویی استفاده کنند.

اگر از سرویس‌های دیگری مثل واتس‌اپ، زوم یا تیمز برای تماس‌های خود استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی امکان برقراری تماس‌ها در ایکس را غیرفعال کنید. برای این کار، ابتدا به تنظیمات بروید و سپس روی گزینه "Privacy and Safety" و سپس "Direct Messages" کلیک کنید. در این بخش، می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری خود را به‌صورت فعال یا غیرفعال تنظیم کنید.

ایکس توییتر

همچنین می‌توانید مشخص کنید چه افرادی می‌توانند با شما تماس بگیرند. این محدودیت‌ها شامل لیست دفترچه آدرس شما، کاربران تأیید‌شده، و افرادی که دنبال شما کرده‌اند می‌شود. با این محدودیت‌ها، می‌توانید از تماس‌های ناخواسته جلوگیری کنید، زیرا نیازی به اطلاعات شماره تلفن برای تماس با شما ندارد.

در نهایت، باید اشاره کرد که این ویژگی به‌نظر می‌رسد هنوز برای تمام کاربران اندرویدی در دسترس نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر