تاریخ عرضه Xbox Series X مشخص شد

Untitled-1.jpg

بالاخره مایکروسافت بعد از مدت‌ها انتظار تصمیم گرفت تا زمان عرضه کنسولهای XBOX Series X را اعلام کند تا کاربران برای خرید این کنسول بازی برنامه ریزی کنند.

سرانجام تاریخ عرضه Xbox Series X مشخص شد و به تایید نهایی شرکت مایکروسافت رسید تا کنسولی که بر پایه معماری RDNA 2 است در ماه نوامبر عرضه شود. مایکروسافت نیز هر ساله البته به جز یکی از سال‌ها، در همین ماه نوامبر کنسول خود را به بازار عرضه می‌کند.

تاریخ عرضه کنسول‌های بازی مایکروسافت در آمریکا:

کنسول Xbox: در 5 نوامبر 2001

کنسول Xbox 360: در 22 نوامبر 2005

کنسول Xbox One: در 22 نوامبر 2013

کنسول Xbox One S: در 2 آگِست 2016

کنسول Xbox One X: در 7 نوامبر 2017

کنسول Xbox Series X: در نوامبر 2020

مایکروسافت در متنی منتشر شده اعلام کرده که عرضه Halo Infinite در سال آینده انجام خواهد شد و تا سال 2021 در عرضه آن تاخیر افتاده است. دلیل این تاخیر بدون شک پاندمی جهانی کرونا است. بدون شک این اولین بازی نیست که در عرضه آن تاخیر افتاده است، بازی‌های دیگری نیز تا به امروز به دلایل مختلفی عرضه آن‌ها به تاخیر افتاده است اما مایکروسافت اعلام کرده که بیشتر از 100 بازی تا ماه نوامبر که زمان رونمایی از کنسول Xbox Series X است، آماده و ارائه شده خواهند بود.

Halo-Infinite-Statement-1-1160x653.jpg.webp
-

متن ارائه شده مایکروسافت:

باید به کاربرانمان بگوییم که بازی‌های زیادی داریم تا بتوانیم شما را تا زمان عرضه Halo Infinite سرگرم کنیم. صدها بازی که از چهار نسل گذشته تاکنون در دسترس بوده در زمان عرضه Xbox Series X نیز در دسترس خواهد بود. با توجه به قابلیت‌های کنسول جدید مانند Direct X Ray Tracing سخت افزاری، میزان فریم تا 120، بارگذاری سریع‌تر و Quick Resume برای کاربران مختلف به خصوص گیمرها، تجربه گیمینگ و احساس بسیار بهتری را ارائه خواهد کرد.

امروز باید به کاربران بگوییم که اخبار مهمی در رابطه عرضه Halo Infinite داریم. ما برای تیم توسعه بازی Halo اهمیت زیادی قائل هستیم و همیشه به دنبال ارائه جاه طلبانه بازی Halo هستیم. برای انجام این کار ما نیاز به زمان بیشتری داریم تا امور مهمی را برای عرضه Halo Infinite در تاریخ 2021 به اتمام رسانیم.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر