کنسول بازی Xbox series S در ماه آگوست معرفی می‌شود؛ نسخه ارزان قیمت از Xbox X

Xbox-Series-S

مایکروسافت در ماه آگوست از نسخه ارزان قیمت کنسول بازی Xbox Series X با نام Xbox Series S رونمایی خواهد کرد که قابلیت اجرای همه‌ی بازی‌های کنسول بازی Xbox Series X را دارد.

هفته گذشته بود که شاهد شایعاتی درباره عرضه نسل جدید و ارزان قیمت کنسول بازی Xbo series X با نام Xbox Series S با کد نام Lockhart بودیم. حالا دو مبنع به صورت جداگانه، اخباری درباره رونمایی از این کنسول بازی در ماه آگوست داده‌اند.

منبع اول وب سایت Eurogamer است که پیشتر درباره عرضه یک کنسول بازی ارزان قیمت و بدون دیسک آن هم در ماه ژوئن خبر داده بود. اگر این اخبار صحت داشته باشد به زودی شاهد معرفی یک مدل ارزان قیمت و جایگزین برای Xbox Series X خواهیم بود. از سوی دیگر وب سایت Venturebeat هم تایید کرده است که در ماه آگوست شاهد معرفی این کنسول بازی مقرون به صرفه خواهیم بود.

کنسول Xbox Series S در مقابل Xbox Series X

اولین ویژگی که به ایکس باکس سری S نسبت داده می‌شود، بدون دیسک نوری بودن آن است. ضمنا سایر مشخصات آن هم ضعیف‌تر از Xbox Series X است. کنسول بازی Xbox Series S از توان پردازشی گرافیکی 4 ترافلاپ و 7.5 گیگابایت رم بهره خواهد برد. این در حالی است که کنسول بازی Xbox series X از توان پردازشی 12 ترافلاپ و 13.5 گیگابایت رم بهره می‌برد.

از سوی دیگر گفته می‌شود که این کنسول بازی به جای رزولوشن 4K که در Xbox series X پشتیبانی می‌شود، به رزولوشن 1080p اکتفا خواهد کرد.

خوشبختانه با توجه به مشخصات این کنسول، مایکروسافت اعلام کرده است که کنسول بازی Xbox Series S توانایی اجرای همه‌ی بازی‌های Xbox series X را دارد. بنابراین بابت عدم توانایی و از دست دادن بازی‌هایی مانند Next Halo یا Gears of War را نداشته باشید.

اخبار مرتبط:

ظاهر پلی استیشن 5 رسما رونمایی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر