شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا دوربین پریسکوپی بهتری خواهد داشت

Untitled-1.jpg

احتمالا اوایل سال 2022 شاهد رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ باشیم چرا که گزارشات مختلف این خبر را به ما می‌دهند. قرار است که این سری از گوشی‌ها با سه نسخه شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا به بازار عرضه شوند و حالا بر اساس اعلام یکی از افشاگران، شیائومی برای دوربین پریسکوپی گوشی ۱۲ اولترا از سنسور بهتری استفاده کرده است.

به طور مشخص، به جای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ۱٫۲ اینچی موجود در نسل قبلی، گویا شیائومی ۱۲ اولترا برای دوربین پریسکوپی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱٫۵ اینچی استفاده می‌کند. این افشاگر به مدل دقیق سنسور مدنظر اشاره نکرد ولی سنسورهای ISOCELL GN5 سامسونگ، IMX766 سونی و OmniVision OV50A مبتنی بر چنین مشخصاتی هستند. البته از آنجایی که شیائومی به سنسورهای سامسونگ علاقه‌ی زیادی دارد، احتمالا با ISOCELL GN5 سروکار داریم.

بر اساس گزارش‌های مختلف، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا از ۳ دوربین ۵۰ مگایپکسلی استفاده می‌کند و سنسور فوق‌العاده‌ی ISOCELL GN2 برای دوربین اصلی انجام وظیفه خواهد کرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، هر چقدر اندازه‌ی سنسور بزرگ‌تر باشد، کیفیت عکس‌های ثبت شده هم بهتر می‌شوند. علاوه بر این، احتمالا حداکثر مقدار زوم دوربین پریسکوپی این گوشی مانند نسل قبلی ۵ برابر باقی می‌ماند و این شرکت در عوض ترجیح داده سنسور آن را تغییر دهد.

سال گذشته شیائومی می ۱۱ اولترا با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسی، دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی و اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی از راه رسید. دوربین این گوشی در کل با استقبال زیادی روبه‌رو شد و باید ببینیم نسل جدید آن از این نظر نسبت به رقبا چه حرفی برای گفتن دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: notebookcheck

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر