شیایومی برترین سازنده گوشی های 5G اندرویدی جهان شد

Untitled-1.jpg

کمپانی شیائومی در توییتر پستی را به استناد گزارش استراتژی آنالتیکس منتشر کرده و اعلام کرده که این کمپانی با فروش 24 میلیون گوشی موبایل 5G توانسته سهم 25.7 درصدی بازار را در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ داشته باشد و برترین برند گوشی اندرویدی ۵G درجهان باشد که به این مهم دست پیدا کرده.

در گزارش استراتژی آنالتیکس داده‌های آماری را مشاهده می‌کنیم که در جدول منتشر شده بعد از شیائومی نام کمپانی ویوو با ۱۸.۵ درصد دیده می‌شود، اوپو با ۱۷.۹ درصد، سامسونگ با ۱۶.۷ درصد و ریلمی با ۵.۹ درصد سهم بازار برترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید ۵G جهان محسوب می‌شوند.

شیائومی هند این خبر را رسما اعلام کرده و در حساب کاربری توییتری خود این خبر را به همراه پوستری به اشتراک گذاشته است. این شرکت اواسط مردادماه نیز توانست با کنار زدن اپل و سامسونگ به پرفروش‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شود و حالا در بازار گوشی‌های اندرویدی ۵G نیز حرفی برای گفتن دارد.

E9xmdfgVEAIHtGf.jpg
-

در این گزارش عنوان شده که عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه ۵G جدید، به شیائومی کمک کرده تا در بازار این دستگاه‌ها پیشتاز شود و در رقابت با سایر برندها نیز موفقیت بیشتری در فروش کسب کند. در استراتژی آنالتیکس به این موضوع اشاره شده که میزان فروش کلی موبایل ۵G توسط شیائومی کمتر از سامسونگ است. غول فناوری کره جنوبی طی ۱۰ فصل گذشته ۷۷ میلیون موبایل ۵G در بازارهای جهانی عرضه کرده که آمار چشمگیر و قابل توجهی است. علاوه بر این، سامسونگ همچنین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ اولین گوشی‌های ۵G را روانه بازار کرده است.

در گزارش‌های اخیر عنوان شده بود که برند چینی ویوو در بازار گوشی‌های ۵G منطقه آسیا و اقیانوسیه پیشرو است. در این مدت، ویوو ۲۰ درصد و شیائومی ۱۹.۳ درصد سهم بازار این منطقه را در اختیار داشته است. بنابراین در حالی که ویوو رهبر بازار آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود، شیائومی در بازارهای مختلف خارجی موفقیت‌های بیشتری کسب کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: worldstockmarket

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر