شیائومی تکنولوژی شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی معرفی شد

شارژ 200 واتی سیمی و 120 واتی وایرلس شیائومی.jpg

شیائومی ساعتی پیش از تکنولوژی شارژ 200 واتی سیمی و 120 واتی بی سیم رونمایی کرد. به لطف شارژ 200 واتی، تنها در مدت 8 دقیقه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به صورت کامل شارژ خواهد شد.

شیائومی یکی از کمپانی‌های فعال و قدرتمند در زمینه‌ی تکنولوژی است که همواره در حال پیشرفت بوده و تکنولوژی‌های جدیدی را راهی بازار می‌کند. این کمپانی در زمینه‌ی فناوری‌های شارژ (چه سیمی و چه بی‌سیم) هم خوش درخشیده است. حالا این کمپانی ساعتی پیش از شارژ سیمی 200 واتی و شارژ بی سیم 120 واتی رونمایی کرده و نان HyperCharge را برای آن برگزیده است.

شیائومی ادعا کرده است که به لطف شارژ 200 واتی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی یک گوشی هوشمند برای شارژ شدن به صورت کامل، تنها به 8 دقیقه زمان نیاز دارد. با استفاده از شارژ 120 واتی وایرلس، این زمان به 16 دقیقه افزایش خواهد یافت.

شیائومی با انتشار ویدئویی، عملکرد این تکنولوژی را به رخ کشیده است. درواقع با استفاده از شارژ 200 واتی، باتری گوشی شیائومی Mi 11 pro تنها در مدت 3 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ می‌شود. برای صد در صد شدن میزان شارژ هم تنها به کمتر از 8 دقیقه زمان نیاز است. در همین ویدئو مشخص است که با استفاده از شارژ 120 واتی وایرلس، باتری گوشی در مدت 1 دقیقه به میزان 10 درصد و در مدت 7 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ می‌شود.

شیائومی هنوز درباره‌ی زمان و نحوه‌ی ارائه‌ی این تکنولوژی برای گوشی‌های جزئیاتی را مطرح نکرده است. با این حال از آنجایی که این تکنولوژی به کابل و شارژر‌ اختصاصی نیاز دارد، به نظر می‌رسد که صرفا در منزل بتوانید از آن استفاده کنید.

ضمنا بررسی‌ها نشان می‌دهد که شارژ ۱۲۰ واتی شیائومی گرمای زیادی تولید می‌کند که برای دوام باتری ضرر دارد. بنابراین احتمالا ۲۰۰ واتی شدن سرعت شارژ، با افزایش این گرما همراه خواهد بود. به هر ترتیب باید منتظر ارائه‌ی این فناوری برای گوشی‌های شیائومی بمانیم تا ببینیم این شرکت چگونه این دسته از مشکلات را برطرف می‌کند.

اخبار مرتبط:

شارژ سریع بالا چه بلایی بر سر باتری گوشی می‌آورد؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Zakaria

چهارشنبه, 12 خرداد 1400

چین هم مثل روسیه تو همه چی دلش میخواد بگه من اوّلم. جدا از این که چه کیفیتی به کاربر تحویل میده.
این تکنولوژی 200 واتش معلوم نیس چه بلایی سر باتری میاره. احتمالاً به جای 1 سال و نیم عمر کردن باتری، باید هر ماه یکی جدید بخری.
اگه این اعداد و ارقام واقعاً با کیفیت میتونست این کارایی رو ارائه بده، تا الآن اپل و سامسونگ این کارو کرده بودن.
چیزی که در مواجهه با چین همیشه بهش برمیخورید، کیفیت پایین تولیداتشه...

پاسخ

ثبت نظر