شیائومی احتمالاً برند جدیدی را برای علاقه‌مندان فناوری معرفی خواهد کرد

Xiaomi.JPG

شیائومی این روزها در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک زیر برند جدید است که بتواند بازار برخی از افراد علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را شناسایی کند و خرید این افراد را مورد هدف قرار دهد.

شیائومی زیر برندهای بسیار متفاوتی مانند ردمی و پوکو دارد که برای پاسخگویی به مخاطبانش به آن‌ها وابسته است. حالا گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند این شرکت احتمالاً در حال آماده‌سازی یک زیر برند جدید است تا برای معرفی سری کاملاً جدیدی از دستگاه‌ها که بدون شک علاقه‌مندان خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد. گفته می‌شود گوشی‌های هوشمندی که با این برند فروخته می‌شوند، سیستم‌عاملی خواهند داشت که تا حد زیادی به اندروید خام شباهت دارد.

وبسایت گیزموچاینا گزارشی منتشر کرده و اعلام کرده که شیائومی هنوز نامی برای این زیر برند انتخاب نکرده است. هدف اصلی ساخت این زیر برند بدون شک علاقه‌مندان دنیای فناوری خواهد بود. در گزارش‌های اخیر ذکر شده بود که گوشی‌های هوشمندی که با این برند تجاری عرضه می‌شوند، از پردازنده‌های سری ۷۰۰ کوالکام پشتیبانی و اندرویدی نسبتاً خام با حداقل سفارشی‌سازی را اجرا می‌کنند. علاوه‌بر‌این، ظاهراً برای گوشی‌های مذکور سه به‌روزرسانی بزرگ و چهار سال پچ امنیتی ارائه خواهد شد.

Xiaomi-12S-Pro-review-11-1.jpg
-

گفته می‌شود که این زیر برند قرار است گوشی‌های اقتصادی در رده قیمتی ۱۸۸ تا ۳۱۳ دلار به بازار ارائه کند. جالب این‌‌جا است که اکثر گوشی‌های ردمی و پوکو نیز در همین بازه‌ی قیمتی قرار دارند. علاوه‌بر‌این، دستگاه‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند، در هند تولید می‌شوند و ادعا می‌شود گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی این برند به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز خواهند شد؛ درحالی‌که گوشی‌های پریمیوم‌تر از اسنپدراگون ۷۷۸ استفاده خواهند کرد.

شیائومی بخش گوشی‌های هوشمند مخصوص علاقه‌مندان به تکنولوژی را راه‌اندازی خواهد کرد؛ زیرا معتقد است که رفتن افراد به‌سمت وان‌پلاس و کاهش محبوبیت دستگاه‌های پیکسل در هند، فضایی ایجاد کرده است که می‌توان آن را با سری جدیدی از دستگاه‌ها یا برندهای فرعی پر کرد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر