بهترین گوشی های اندرویدی سال 2018

بهترین گوشی های اندرویدی سال 2018

بهترین گوشی های اندرویدی سال 2018 از نظر دوربین، باتری و قالبیت گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس و هواوی میت 10 پرو هستند. با بررسی بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 با فیسیت همراه باشید.

امروزه گوشی‌های هوشمند به یکی از پرطرفدارترین و البته پرکاربردترین لوازم الکترونیکی تبدیل شده‌اند و کمتر کسی را می‌بینید که از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کند. البته این موضوع کاملا واضح است، گوشی‌های هوشمند تقریبا همه نیازهای شما به مهمترین لوازم الکترونیکی را مرتفع می‌کند. در واقع یک این گوشی در آن واحد هم وسیله‌ای برای ارتباط است، هم ساعت، دوربین، دفترچه یادداشت، وسیله‌ای برای گردش در اینترنت، حضور در شبکه‌های اجتماعی، GPS و همه کاربردهای دیگری که شاید از قلم انداخته باشیم. به همین دلیل انتخاب یک گوشی هوشمند که دقیقا مناسب شما باشد و به اصلی‌ترین نیازهای شما جواب بدهد خود به مسئله‌ای مهم تبدیل شده است.

از طرف دیگر در بین سیستم‌عامل‌های موبایلی، سیستم‌عامل اندروید در بین عموم مردم جهان همه گیرتر از سایر سیستم‌عامل‌ها است و ضمنا تنوع گوشی‌های اندرویدی هم به مراتب بیشتر است. گذشته از این مسئله اخیرا ثابت شده است که وفاداری کاربران اندروید در مقابل iOS نسبت به برند خود بیشتر است! یعنی کاربران اندرویدی بیشتر از کاربران iOS ترجیح می‌دهند دوباره گوشی اندروید خریداری کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مقاله بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار در سال 2018 را از نظر باتری، قابلیت‌ها و دوربین به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر قابلیت

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (galaxy s9 / s9 plus)

هنوز یک ماه هم از رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 نمی‌گذرد و از روز گذشته، 23 اسفندماه برای نخستین بار این دو گوشی در بازار ایران به فروش رسید.

اگرچه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از نظر ظاهر تفاوت چندانی با پرچمداران سابق سامسونگ ندارند اما باید بگوییم که این دو گوشی از نظر قالبیت هر آنچه مد نظر شماست را دارند، قابلیت‌هایی همچون ضد آب بودن، شارژ وایرلس، اسلات کارت حافظه ،جک هدفون و... .

کیفیت این گوشی‌ها در حدی است که پیش از عرضه هم، گلکسی‌ اس 9 پلاس به عنوان برترین دستگاه ارتباطی در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 معرفی شد که دلیل این انتخاب دوربین فوق‌العاده پیشرفته، عملکرد عالی و طراحی بی‌نقص عنوان شده بود.

خرید سامسونگ گلکسی اس 9 با قیمت 4 میلیون و 49 هزار تومان

بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر قابلیت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر قابلیت: گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

پیشنهاد فیسیت : بررسی کامل مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ

 

بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر طول عمر باتری

هواوی میت 10 پرو (Huawei mate 10 pro)

کمپانی هواوی برخلاف میت 9، هواوی میت 10 پرو را با قابلیت‌های فوق‌العاده راهی بازار کرده است تا جایی که بی‌اغراق این گوشی قدرت رقابت با پرچمداران سایر برندها را دارد. بدنه فلز و شیشه‌ای این گوشی همراه با سخت افزار قوی که در آن استفاده شده است به همراه دوربین فوق‌العاده با کیفیت، هواوی میت 10 پرو را به یکی از بهترین گوشی‌های سال 2018 تبدیل کرده است.

گذشته از همه این موارد، قدرت اصلی هواوی میت 10 پرو به طول عمر باتری آن برمی‌گردد. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه پردازنده kirin فوق‌العاده کارآمد و نمایشگر فول اچ دی، هواوی میت 10 را به بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر طول عمر باتری تبدیل کرده است.

تنها نقطه ضعف هواوی میت 10 پرو به EMUI آن برمی‌گردد که البته به لطف اندروید اوریو، در حال بهبود است اما هنوز هم جای کار دارد.

بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر طول عمر باتری هواوی میت 10 پرو (Huawei mate 10 pro)

بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر طول عمر باتری : هواوی میت 10 پرو 

 

بهترین گوشی اندرویدی سال 2018 از نظر دوربین

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (galaxy s9 plus)

باز هم بار دیگر نام سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در این لیست عنوان شد! گلکسی اس 9 پلاس در بین تمام گوشی‌هایی که تا کنون عرضه شده‌اند، چه اندروید و چه iOS، بهترین دوربین را دارد. تا جایی که دوربین این گوشی در آزمون DxO mark توانست نمره کلی 101 را به خود اختصاص دهد که البته دوربین گلکسی اس 9 پلاس از نظر عکس‌برداری نمره 104 و از نظر فیلم‌برداری نمره 99 را کسب کرده بود.

کیفیت فوق العاده دوربین گوشی گلکسی اس 9 پلاس مرهون دیافراگم آن است. دوربین این گوشی به صورت اتومایتک و با توجه به میزان و شدت نور بین دو مقدار f/1.5 و f/2.4 متغییر می کند بنابراین در شرایط مختلف قادر است بهترین تصویر را ثبت کند.

پيشنهاد فيسيت : گوشی با بهترین دوربین تا کنون، سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر