گفت و گوی آنلاین برای ارتباط با کارشناسان ارتباط با مشتری، به برنامه ایرانسل من آمد.
ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور برای راحتی کاربران در مدیریت حساب خود، مدتهاست که اپلیکیشن «ایرانسل من» را در دسترس کاربران قرار داده است. تا کنون این برنامه سرویسها و خدمات بسیاری مانند موارد زیر را در اختیار کاربران قرار میداد:
- خرید بستههای افزایشی
- ساخت و خرید بستههای ترکیبی (بوم و بوم+)
- امکان هدیه بسته اینترنت
- شرکت در حراج شمارههای رند
- خدمات پرداخت: کارت شارژ، شارژ مستقیم، درگاههای بانکی و بانکداری همراه
- خرید سرویس بیمه
گفت و گوی آنلاین با مرکز ارتباط با مشتری ایرانسل
حالا علاوه بر امکانات گفته شده، امکان گفت و گوی آنلاین هم به این برنامه افزوده شده است. به این ترتیب کاربران میتوانند به صورت 24 ساعته و همه روزه، با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتری ایرانسل ارتباط برقرار کنند و سؤالات و مشکلات خود را از آنها بپرسند.
سیر تکاملی ایرانسل در بهبود ارتباط با مشتری
البته این اولین باری نیست که ایرانسل برای راحتی کاربرانش و بهبود فرایند پشتیبانی دست به چنین اقداماتی زده است. تقریباً سه سال پیش ایرانسل چت آنلاین از طریق وب سایت را جایگزین تماس با مرکز ارتباط با مشتری کرد. سپس ایرانسل برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان، نخستین مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتری را راهاندازی کرده بود. مدتی بعد نخستین سامانه تحت وب پشتیبانی مشترکان تلفن همراه، نخستین نرمافزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری و نخستین سامانههای پشتیبانی مشترکان در شبکههای اجتماعی توسط ایرانسل ارائه شده بود.
اگر از مشترکان ایرانسل هستید اما هنوز از این برنامه استفاده نمیکنید، میتوانید با مراجعه به آدرس irancell.ir/myirancell برنامه «ایرانسل من» را دانلود کرده و نصب کنید. ضمناً نسخه وب این برنامه از طریق آدرس my.irancell.ir قابل دسترس است.
کاربران اندرویدی میتوانند این برنامه را از فروشگاه گوگل استور و یا کافه بازار دانلود کنند. ضمناً کاربران گوشیهای کمپانی اپل میتوانند برای دانلود این برنامه به فروشگاه سیب اپ، اپ استور ایرانی مراجعه کنند.
ما را در شبکههای اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید
منبع خبر: مهر
ثبت نظر