پیشبینی جدید: ارزش بیت کوین به 4 میلیون دلار می‌رسد

پیشبینی جدید: ارزش بیت کوین به 4 میلیون دلار می‌رسد

پیشبینی جدید: ارزش بیت کوین به 4 میلیون دلار می‌رسد.

سال 2017 یکی از مهم‌ترین سال‌ها برای ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین بود. در این سال طلایی، بیت کوین رشد به شدت چشم‌گیری را تجربه کرد و همین رشد باعث شد تا عده‌ زیادی به کار ماینینگ و استخراج انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین روی بیاورند.

بعد از گذشت این دوران طلایی، رشد بیت کوین نه تنها صعودی نبود بلکه شدیدا هم کاهش داشت اما طی هفته‌های اخیر پیش‌بینی‌هایی درباره آینده بیت کوین شده است که آخرین مورد جالب توجه است، پیش بینی رسیدن ارزش بیت کوین به 4 میلیون دلار.

تیم دریپر، میلیاردر آمریکایی و یکی از سرمایه‌گذاران برجسته در زمینه ارزهای دیجیتال چنین پیش‌بینی را کرده است. او در مصاحبه‌ای که با کانال یوتیوب TheBitcoinOfCryptoStreet داشته است، توضیح داده است که چرا معتقد است بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در نهایت از ارزهای رایج پیشی می‌گیرند:

این نگرش من به ماجراست. تقریبا حدود 100 تریلیون دلار ارز رایج (فیات) وجود دارد. ارز رایج ارز ضعیفی است زیرا به اتفاقات سیاسی و گروه‌های مختلف و... وابسته است. این اصلا خوب نیست اما خبر خوب این است که بهترین مهندسان در حال کار روی ارزهای دیجیتال هستند. بنابراین من معتقدم که بعد از گذشت یک دوره زمانی، ارزهای دیجیتال جایگزین ارزهای رایج می‌شوند. بنابراین پیش‌بینی می‌کنم که ارزش ارزهای دیجیتال تا 1000 برابر هم شود.

اگر این پیش‌بینی تیم دریپر درباره ارزهای دیجتال محقق شود و ارزهای دیجیتال هزار برابر شوند، بیت کوینی که در حال حاضر 4000 دلار ارزش دارد، به ارزش 4 میلیون دلار خواهد رسید.

تیم دریپر، این سرمایه گذار حوزه ارزهای دیجیتال اگرچه زمان دقیقی برای پیش‌بینی خود اعلام نکرده است اما از صحبت‌های پیشین او به نظر نمی‌رسد این زمان چندان طولانی باشد.

 

نظر شما درباره آینده ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا سرمایه‌گذار این حوزه هستید؟ اگر این طور است با وجود اینکه مدتی است رشدی در این حوزه را شاهد نبوده‌ایم، آیا به این پیش‌بینی اعتنا کرده و در این حوزه فعالیت خواهید کرد یا خیر؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

آموزش‌های تخصصی حوزه ارز دیجیتال:

انواع اکسچنج‌ها در بحث ارزهای دیجیتال

قرارداد هوشمند چگونه با تکنولوژی بلاک‌چین کار می‌کند؟

ماینینگ چیست و چه دستگاه ماینینگی بخریم؛ معرفی بهترین دستگاه‌های ماینینگ 2018​​​​​​​

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: dailyhodl


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

صادق علی محمدی

چهارشنبه, 14 فروردین 1398

سلام به همه
من که خیلی وقته دارم ماین میکنم چون به رسیدن تا 100000 دلارش ایمان قاطع دارم .

پاسخ

mike

پنج‌شنبه, 15 فروردین 1398

همون موقع هکرها یه حمله نون ابدار انجام میدن مثل دوره های قبلی یه سقوطی میکنه همه کیف میکنن خخخخخ

پاسخ

ثبت نظر