ویوو S1 pro؛ میان‌رده‌ای قدرتمندتر از یک میان‌رده، رونمایی شد

ویوو S1 pro؛ میان‌رده‌ای قدرتمندتر از یک میان‌رده، رونمایی شد

ویوو S1 pro؛ میان‌رده‌ای قدرتمندتر از یک میان‌رده، رونمایی شد.

در ماه مارس بود که ویوو از یک گوشی میان‌رده زیبا و تمام صفحه با دوربین جهنده با نام ویوو S1 رونمایی کرد. حالا نسخه‌ پرو از این گوشی با سخت افزاری قدرتمندتر رونمایی شده است. با فیسیت همراه باشید تا مشخصات این گوشی میان‌رده را با هم بررسی کنیم.

 

گوشی هوشمند ویوو S1 pro

طراحی ظاهر و صفحه نمایش

ویوو S1 pro از نظر ظاهر شباهت زیادی به نسخه معمولی این گوشی دارد. در نسخه پرو هم شاهد همان دوربین جهنده و همان نمایشگر تمام صفحه هستیم. البته ویوو S1 pro کمی کوچک‌تر از نسخه معمولی است و به جای نمایشگر 6.53 اینچی از نوع LCD، از یک نمایشگر 6.39 اینچی از نوع سوپر AMOLED بهره می‌برد اما هر دو گوشی از رزولوشن بالای 1080 در 2340 پیکسل بهره می‌برند.

گوشی میانرده ویوو S1 pro

گوشی میانرده ویوو S1 pro

 

سخت افزاری قدرتمندتر از یک میان‌رده

ویوو S1 pro برخلاف بردار ضعیف‌ترش که از پردازنده مدیاتک هلیو P70 بهره می‌برد، به پردازنده اسنپدراگون 675 مجهز شده است که با رم 6 یا 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این در حالی است که نسخه معمولی این گوشی میان‌رده، تنها یک نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. با این اوصاف ویوو S1 pro سخت افزار به مراتب قدرتمندتری نسبت به نسخه معمولی‌اش دارد.

 

دوربین اصلی و سلفی فوق‌العاده قدرتمند

میان‌رده جدید ویوو از دوربین اصلی سه‌گانه با لنزهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی واید و لنز 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی هم به لنز 32 مگاپیکسلی مجهز شده است که به صورت جهنده (pop-up) تعبیه شده است. به لطف همین دوربین سلفی جهنده، صفحه نمایش ویوو S1 pro کاملاً یکپارچه است و هیچ ناچ و بریدگی شما را آزار نمی‌دهد.

در مقابل لنزهای قدرتمندی که در نسخه پرو این گوشی به کار رفته است، در ویوو S1 با کمبود لنز 48 مگاپیکسلی مواجه هستیم و به جای این لنز شاهد به کار گیری دوربین 12 مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 25 مگاپیکسلی بهره می‌برد. با این اوصاف از نظر دوربین ویوو S1 pro در مقابل نسخه عادی این گوشی یک سروگردن جلوتر است.

رنگ‌‌بندی ویوو S1 pro

رنگ‌‌بندی ویوو S1 pro

سایر تفاوت‌های ویوو S1 pro در مقابل نسخه معمولی

در کنار همه این تفاوت‌هایی که نسخه معمولی و پرو این گوشی با هم داشتند، شاهد چند تفاوت کوچک دیگر هم هستیم که به صورت زیر هستند:

  • بهره بردن از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر در مقابل سنسور اثرانگشت در پنل پشتی
  • باتری 3700 ملی آمپر ساعتی در مقابل باتری 3940 میلی آمپر ساعتی
  • قیمت 400 دلاری در برابر قیمت 300 دلاری

 

قیمت و زمان عرضه ویوو S1 pro

گوشی میان‌رده جدید ویوو، S1 pro، در دو رنگ قرمز و آبی و از تاریخ 9 ماه می در چین قابل خرید است. عجیب اینجاست که ویوو S1 pro در هر دو نسخه با 6 و 8 گیگابایت رم دقیقاً یک قیمت، یعنی 401 دلار، دارد. این قیمت‌گذاری عجیب است زیرا در شرایط یکسان قیمتی هیچ دلیلی ندارد که کسی نسخه ضعیف‌تر و با 6 گیگابایت رم را انتخاب کند.

نسخه معمولی این گوشی از نظر پردازنده، میزان حافظه رم و حافظه داخلی و دوربین‌های اصلی و سلفی نسبت به ویوو S1 pro ضعیف‌تر است. تنها نقطه قوت ویوو S1 نسبت به نسخه پرو، باتری پرظرفیت‌تر آن است. با همه این اوصاف ویوو نسخه معمولی میان‌رده خود را تنها با 100 دلار کمتر به فروش می‌رساند. بنابراین انتخاب نسخه پرو این گوشی معقولانه‌تر به نظر می‌رسد.

البته در همین رنج قیمتی و از برندهای معروف دیگر هم می‌توانید گوشی‌های میان‌رده را انتخاب کنید. برای نمونه گوشی جدید نوبیا رد مجیک 3، یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند که هیچ چیزی از یک پرچم‌دار کم ندارد، با شروع قیمتی 470 دلار، یک گزینه عالی در این رنج قیمتی است. اما اگر به دنبال گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هستید، پیشنهاد ما بهترین گوشی‌های میان‌رده 2019 زیر 4 میلیون است.

 

اخبار مرتبط:

نوبیا رد مجیک 3؛ هیولای بی‌نقص گیمینگ رونمایی شد

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ های 2019 (بالارده و پرچمدار)

 

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر