گلکسی نوت 10 احتمالاً 1100 دلار قیمت خواهد داشت

گلکسی نوت 10 احتمالاً 1100 دلار قیمت خواهد داشت

گلکسی نوت 10 احتمالاً 1100 دلار قیمت خواهد داشت و در تاریخ 16 مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

هرچه به زمان رونمایی از گلکسی نوت 10؛ پرچم‌دار بعدی سامسونگ نزدیک‌‌تر می‌شویم، شایعات درباره این گوشی هوشمند هم بیشتر می‌شود. حالا شایعه جدیدی درباره قیمت این گوشی منتشر شده است که کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا اگر این شایعه صحت داشته باشد، گلکسی نوت 10 بسیار گران‌تر از گلکسی نوت 9 خواهد بود.

قیمت فوق‌العاده بالای گلکسی نوت 10 اما معقول

این شایعه از طرف خبرنگار وب سایت WinFuture منتشر شده است. وی معتقد است که گلکسی نوت 10 با 256 گیگابایت حافظه داخلی، در اروپا با قیمت 999 یورو، یعنی 1125 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه قدرتمندتر این گوشی، گلکسی نوت 10 پلاس هم با همین کانفیگ، یعنی حافظه داخلی 256 گیگابایت، با قیمتی حدود 1294 دلار راهی بازار خواهد شد. البته این قیمت‌ها ممکن است بسته به وضعیت بازار و سایر عوامل تغییر کند.

قیمت‌هایی که برای این پرچمداران بعدی سامسونگ از خانواده گلکسی نوت پیش‌بینی می‌شود، بسیار بالاست اما اگر بخواهیم قیمت این گوشی را با نمونه‌های مشابه آن مقایسه کنیم، می‌بینیم که گلکسی نوت 10 ارزش خرید بالایی دارد. در یک مقایسه ساده می‌بینیم که گلکسی اس 10 پلاس با حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 1100 دلاری به فروش می‌رسد. این در حالی است که گلکسی نوت 10 با حافظه داخلی دوبرابری، همان قیمت را خواهد داشت. پس حتی با وجود قیمت بالا، باز هم نوت 10 سامسونگ ارزش خرید بالایی دارد.

البته فراموش نکنید که قیمت مدل پایه گلکسی نوت 10 حدود 1100 دلار پیش‌بینی می‌شود اما مطمئناً با افرایش میزان حافظه داخلی، قیمت این گوشی‌ هم بیشتر خواهد شد.

 

در حال حاضر شایعات زیادی درباره گلکسی نوت 10 به گوش می‌رسد. مهم‌ترین شایعه به عرضه دو گوشی از این خانواده برمی‌گردد که تا کنون سابقه نداشته است. گفته می‌شود که گلکسی نوت 10 معمولی با نمایشگر 6.3 اینچی و نسخه بزرگ‌تر که احتمالاً با نام گلکسی نوت 10 پلاس راهی بازار خواهد شد، با نمایشگر 6.75 اینچی معرفی شوند. حتی به‌تازگی رندرهایی از این گوشی‌ها هم منتشر شده است که رنگ‌بندی، قلم Spen طراحی پنل جلویی و پشتی و دکمه‌ها و... این گوشی را نشان می‌دهد.

انتظار داریم که سامسونگ در رویداد Unpacked خود که در تاریخ 16 مردادماه برگزار خواهد شد، از این گوشی‌ها رونمایی کند.

 

اخبار مرتبط:

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد

گلکسی نوت 10 را فراموش کنید، سامسونگ گوشی ارزان قیمت 5G عرضه می‌کند؛ گلکسی A90

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر