هواوی میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور ماه معرفی می‌شود اما بدون سیستم عامل اندروید

هواوی میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور ماه معرفی می‌شود اما بدون سیستم عامل اندروید

هواوی میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور ماه معرفی می‌شود اما بدون سیستم عامل اندروید.

جنگ تجاری چین و آمریکا بیش از هر کمپانی دیگری، دامن گیر هواوی شده است. هواوی که حالا دومین کمپانی بزرگ دنیا در تولید گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیاست، قصد معرفی سری بعدی گوشی‌های هوشمندش از خانواده میت 30 را دارد اما تحریم گوگل و عدم امکان استفاده از سیستم عامل اندروید، برای هواوی مشکل ساز شده است.

 

تاریخ رونمایی از میت 30 پرو مشخص شد

با وجود این تحریم‌ها هواوی همچنان اصرار دارد تا این پرچم‌داران جدیدش را طبق زمان‌بندی‌اش رونمایی کند. گویا این مراسم در تاریخ 19 سپتامبر یعنی 28 شهریور ماه و در مونیخ برگزار خواهد شد. البته قبلاً هم در جریان جلسه پرسش و پاسخ معرفی EMUI 10، مدیر اجرایی هواوی تاریخ معرفی این گوشی‌ها را اعلام کرده بود.

در حال حاضر و با توجه به خبری که به تازگی از سمت رویترز (درباره تحریم شدن هواوی و عدم امکان استفاده هواوی میت 30 از سرویس‌های گوگل) منتشر شد، به نظر می‌رسد پرچم‌دار بعدی هواوی را بدون سیستم عامل اندروید ببینیم زیرا هواوی در حال حاضر لایسنس استفاده از سیستم عامل گوگل را ندارد.

این مسئله یک سردرگمی بزرگ برای همه ایجاد خواهد کرد اما گذشته از سردرگمی می‌تواند یک فاجعه بزرگ برای کمپانی هواوی در بازارهای جهانی باشد زیرا کاربران به اندروید عادت کرده‌اند و به آن اعتماد دارند.

 

اطلاعاتی که از میت 30 پرو در دست است

انتظار می‌رود که هواوی میت 30 پرو از پردازنده کایرین 990 بهره ببرد، پردازنده‌ای که انتظار داریم در رویداد IFA 2019 شاهد رونمایی از آن باشیم. همچنین انتظار داریم که دوربین این گوشی هم نسبت به دوربین عالی گوشی میت 20 پرو که سال گذشته معرفی شد، ارتقا یافته باشد.

انتظار داریم که هواوی میت 30 پرو از یک نمایشگر 6.7 اینچی با پنل AMOLED و رفرش ریت 90 هرتز بهره خواهد برد. از سوی دیگر گفته می‌شود که این گوشی‌ها به شارژ سریع 55 واتی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، یک ناچ بزرگ مجهز خواهد شد که به لطف همین ناچ بزرگ، سخت افزار قدرتمند و پیشرفته‌ای برای اسکن چهره در این گوشی تعبیه خواهد شد.

هواوی سایر مشخصات این گوشی را شبیه به یک راز نگه داشته است اما تا به این جا انتظار داریم که شاهد معرفی یک مدل 5G از میت 30 پرو هم باشیم.

از طرفی ممکن است که هواوی در همین رویداد معرفی از هواوی میت 30 پرو، هواوی مدل باز طراحی شده گوشی تاشو Mate X را هم به نمایش بگذارد.

 

تحریم آمریکا به سود سامسونگ تمام شد

از روز گذشته و با توجه به دستور ترامپ برای محصولات اپل تعرفه 15 درصدی در نظر گرفته شد. حالا هم هواوی به لطف همین تحریم‌ها دچار مشکل شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد که سامسونگ تنها کمپانی بزرگی که از تحریم‌های آمریکا جان به در برده است، سامسونگ باشد. اتفاقاً همه چیز به خوبی دست به دست هم داده‌اند که سامسونگ از این ماجرا سود هم ببرد، زیرا این رقبای درجه 1 سامسونگ هستند که دچار مشکل شده‌اند.

اگر چنین اتفاقی بیفتد و هواوی میت 30 پرو بدون سیستم عامل هواوی راهی بازار شود، آیا شما همچنان به این برند وفادار خواهید بود و یا اینکه به سراغ سایر برندها خواهید رفت؟ نظرات و دلایل خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

هواوی میت 30 توسط گوگل تحریم شد؛ محدودیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل

هواوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور با پردازنده 990 کایرین معرفی می‌شوند

منبع خبر: 9to5google


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر