کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس + ویدیو

کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس + ویدیو

ویدیو کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس، محتویات داخلی گوشی را نمایش میدهد و از باتری 25 درصد بزرگترین آیفون 11 پرو مکس نسبت به آیفون XS Max خبر میدهد.

آیفون 11 پرو مکس قدرتمندترین گوشی هوشمند اپل در سال 2019 است که کمتر از 10 روز از رونمایی آن می‌گذرد. حالا این گوشی طعمه یکی از کانال‌های یوتیوب به نام DChannel قرار گرفته است و ما هم شاهد اولین کالبد شکافی این گوشی هستیم. با فیسیت همراه باشید تا ضمن تماشای ویدیو کالبد شکافی این گوشی، بررسی درباره این موضوع داشته باشیم.

جالب‌ترین چیزی که از این کالبد شکافی متوجه شدیم، باتری 15.04 وات ساعتی آیفون 11 پرو مکس است که تقریباً 25 درصد بزرگ‌تر باتری 12.06 وات ساعتی آیفون XS Max است. در واقع به نظر می‌رسد که دلیل اصلی برای بهبود طول عمر باتری آیفون 11 پرو مکس، همین افزایش سایز باتری است و ارتباط چندانی به بهینه سازی نرم افزاری ندارد.

اپل مدعی است که طول عمر باتری آیفون 11 پرو مکس حدوداً 5 ساعت بیشتر از عمر باتری آیفون XS Max است. به عبارتی گفته می‌شود که باتری آیفون 11 پرو مکس با یک بار شارژ، می‌تواند حداقل برای 12 تا 14 ساعت دوام بیاورد. این در حالی است که طول عمر باتری آیفون XS Max بین 8 تا 10 ساعت است.

البته بخشی از بهبود عملکرد باتری آیفون 11 پرو مکس احتمالاً به دلیل پردازنده A13 Bionic خواهد بود، پردازنده‌ای که اپل مدعی است بهترین بهینگی در مصرف انرژی را در بین پردازنده‌های موبایلی دارد.

نکته جالب دیگر، شکل باتری به کار رفته در آیفون 11 پرو مکس است. باتری این گوشی به شکل L است. معمولاً باتری‌های گوشی‌های هوشمند هیچ وقت به شکلی عجیب و غریب طراحی نمی‌شوند و اغلب باتری به صورت مستطیلی طراحی می‌شود. حالا اما اپل با به کار گیری باتری L شکل، بیشترین استفاده ممکن از فضای داخل گوشی برای قرار دادن باتری را داشته است.

باتری L شکل آیفون 11 پرو مکس

باتری L شکل آیفون 11 پرو مکس

 

البته باتری آیفون XS Max هم مانند آیفون 11 پرو مکس به صورت L شکل است با این تفاوت که در آیفون XS Max دو باتری مستطیل شکل و مجزا کنار هم قرار گرفته‌اند اما در آیفون 11 پرو مکس باتری L شکل به صورت یکپارچه طراحی شده است.

این ویدیو کالبد شکافی همچنین نشان می‌دهد که اپل در آیفون 11 پرو مکس، به جای برد L شکل در آیفون XS Max، به یک بورد کوچک‌تر و مستطیلی روی آورده است تا به این ترتیب فضای بزرگ‌تری برای باتری و سایر اجزای داخلی گوشی فراهم شود.

 

ویدیو کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس

 

 

اخبار مرتبط:

وقتی اپل قدرت دوربین آیفون 11 پرو را به رخ می‌کشد؛ تیزر تبلیغاتی با تمرکز روی قابلیت Night mode دوربین

بنچمارک آیفون 11 پرو منتشر شد؛ همه گوشی‌های هوشمند جا ماندند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: theverge


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ERTERG

شنبه, 30 شهریور 1398

درست کنید تیتر رو با موضوع اصلی تطبیغ نداره

پاسخ

ثبت نظر