رندرهای گلکسی S11 و گلکسی S11e فاش شد

رندرهای گلکسی S11 و گلکسی S11e فاش شد

رندرهایی از گوشی‌های گلکسی S11 و گلکسی S11e سامسونگ فاش شد که طراحی دو دوربین این گوشی‌ها را فاش می‌کند.

سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی هوشمند در سراسر دنیا و البته ایران است. گوشی‌های سری گلکسی اس هم طرفداران خاص خود را دارند. حالا این روزها اخبار و شایعات زیادی درباره گلکسی S11 و گلکسی S11e در دنیای اینترنت منتشر شده است. در ادامه قصد داریم به مرور اطلاعاتی بپردازیم که OnLeaks و 91Mobiles (که همواره رندرهای موثقی را ارائه می‌کنند) منتشر کرده‌اند. با فیسیت همراه باشید.

 

گلکسی S11 سامسونگ

بنا به تصاویر فاش شده، گلکسی اس 11 سامسونگ از دوربین اصلی پنج‌گانه بهره خواهد برد و در پنل جلویی هم یک ناچ قطره‌ای بسیار کوچک که شبیه به ناچ گلکسی نوت 10 قرار خواهد گرفت و این ناچ قطره‌ای دقیقا در وسط نمایشگر قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که سامسونگ از یک نمایشگر 6.7 اینچی در این گوشی بهره خواهد برد که به صورت آبشاری طراحی خواهد شد.

بنا به رندرهایی که منتشر شده، گلکسی اس 11 در ابعاد 161.9 در 73.7 در 7.8 میلی متری معرفی خواهد شد که این گوشی را نسبت به گلکسی S10، کمی بلندتر و باریک‌تر می‌کند.

رندر گوشی گلکسی S11 سامسونگ

رندر گوشی گلکسی S11 سامسونگ

 

حدس می‌زنیم که گلکسی اس 11 مانند گلکسی نوت 10 پلاس از یک دوربین عادی، یک دوربین اولتراواید، یک دوربین تله فوتو و یک سنسور سه بعدی ToF بهره خواهد برد. اما درباره دوربین پنجم هیچ چیز قطعی نیست، ممکن است یک سنسور عمق سنج و یا دوربین ماکرو و با هر لنز دیگری به عنوان دوربین پنجم در این گوشی به کار برود. حتی ممکن است یک شاهد به کارگیری یک سنسور رنگ و یا ماژول فوکوس و یا یک لنز از نوع دیگری باشیم. ضمنا بارها شایعات مختلفی درباره اینکه گلکسی S11 از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد هم منتشر شده است.

در رندرهای فاش شده متاسفانه مشخص نیست که آیا گلکسی اس 11 از پورت 3.5 میلی متری بهره خواهد برد یا خیر. بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ این گوشی را بدون جک هدفون معرفی کند و کاربران مجبور باشند از هدفون‌های بلوتوثی و یا رابط استفاده کنند.

دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در قسمت سمت راست گوشی قرار گرفته است. جالب اینجاست که در سمت چپ گوشی هیچ دکمه‌ای به چشم نمی‌خورد و این طور به نظر می‌رسد که سامسونگ دکمه بیکسبی را از این بخش حذف کرده باشد. ضمنا در کنار پورت USB_C اسپیکر قرار خواهد گرفت.

رندرهای گلکسی S11 سامسونگ

رندری از گلکسی S11 سامسونگ

گلکسی S11e سامسونگ

علاوه بر گلکسی اس 11، رندرهایی مربوط به گلکسی S11e هم فاش شده است که رقیبی برای آیفون 11 به حساب می‌آید. بنا به رندرهای فاش شده، این گوشی از یک نمایشگر 6.2 تا 6.3 اینچی بهره خواهد برد. دوربین این گوشی شبیه به آیفون 11 یا گوگل پیکسل 4 خواهد بود و شاهد دوربین سه گانه اصلی در گلکسی S11e خواهیم بود. بنابراین احتمالا شاهد لنز عمق سنج و یا قابلیت خاص دیگری در دوربین اصلی این گوشی نخواهیم بود. در نهایت همانطور که در تصاویر می‌بینید، این دوربین‌ها در یک پنل مستطیل شکل قرار گرفته است.

از آنجایی که هیچ اثری از حسگر اثرانگشت در دکمه پاور نیست، بنابراین احتمال می‌دهیم که این گوشی از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره ببرد.

رندر گلکسی S11e

رندر گلکسی S11e

 

از نظر مشخصات فنی گفته می‌شود که گلکسی S11e حداقل با 6 گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد و نسبت به گلکسی S10e باتری حجیم‌تری خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز شود. گفته می‌شود این گوشی از دوربین 108 مگاپیکسلی (که در گلکسی S11 به کار گرفته خواهد شد) بهره نخواهد برد و همچنین اطلاعاتی درباره اینکه آیا این گوشی با شبکه 5G راهی بازار خواهد شد یا نه هم اطلاعی نداریم.

به هر ترتیب این رندرها رسمی نیستند و از این جهت نمی‌توانیم با اطمینان از واقعی بودن آن‌ها صحبت کنیم اما به هر حال می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد نسخه e از گوشی‌‎های سری گلکسی اس را به طور جدی بهبود دهد.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی اس 11 ؛ با اکسینوس 9830 و اسنپدراگون 865 معرفی می‌شود

مشخصات خانواده گلکسی S11 فاش شد؛ 5 گوشی با نمایشگر بزرگ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

 

منبع خبر: engadget , androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر