هواوی نوا 6؛ با دوربین سلفی 32 و دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

هواوی نوا 6؛ با دوربین سلفی 32 و دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

نسخه 5G گوشی هوشمند هواوی نوا 6 با دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی چهارگانه 60 مگاپیکسلی و پردازنده کایرین 990 معرفی خواهد شد.

گوشی‌های سری نوا هواوی محبوبیت خاصی در بین کاربران دارند. حالا هواوی برای معرفی نسخه 5G گوشی هواوی نوا 6 خود را آماده می‌کند که احتمال می‌دهیم در تاریخ 5 دسامبر، یعنی 14 آذرماه، شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

 

هواوی کیفیت دوربین در نور کم را به رخ می‌کشد

تا به امروز شایعات زیادی درباره هواوی نوا 6 در دنیای اینترنت منتشر شده است و البته خود هواوی هم چندین تیزر تبلیغاتی از این گوشی را منتشر کرده است. بنا به تیزر تبلیغاتی هواوی از این گوشی که در هفته پیش منتشر شد، هواوی نوا 6 به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد شد.

حالا هواوی تیزر تبلیغاتی دیگری از این گوشی را منتشر کرده که دوربین دوگانه سلفی را تایید می‌کند. گویا این گوشی از دو دوربین 32 مگاپیکسلی عادی و 8 مگاپیکسلی اولتراواید بهره می‌برد. البته بنا به تیزرهای قبلی می‌دانیم که دوربین 8 مگاپیکسلی دارای زاویه دید 105 مگاپیکسلی است.

تیزر تبلیغاتی جدید هواوی از گوشی نوا 6 در اصل اطلاعات خاصِ تازه‌ای از این گوشی را فاش نمی‌کند اما از آنجایی که تیزر جدید در شب فیلم برداری شده است، نشان می‌دهد که عملکرد دوربین هواوی نوا 6 در شب و در شرایط نوری کم بسیار خوب است.

عکسبرداری با گوشی هواوی نوا 6 در شب _ نمایش کیفیت دوربین در شرایط نور کم

عکسبرداری با گوشی هواوی نوا 6 در شب _ نمایش کیفیت دوربین در شرایط نور کم

 

هواوی نوا 6؛ سایر مشخصات

از جمله سایر اطلاعاتی که درباره این گوشی فاش شده است، می‌توانیم به نمایشگر 6.44 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1080p، پردازنده کایرین 990، دوربین اصلی چهارگانه 60 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند و حجیم 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 40 واتی اشاره کنیم.

 

 

اخبار مرتبط:

هواوی نوا 5Z با دوربین چهارگانه؛ ششمین عضو از خانواده نوا

خانواده هواوی نوا 5 رونمایی شدند؛ هواوی نوا 5، 5 پرو و 5i

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر