Mi Rabbit؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی برای کودکان معرفی شد

Mi Rabbit؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی برای کودکان معرفی شد

ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Watch 2S شیائومی، با تمرکز بر کودکان و با قیمت 28 دلار معرفی شد.

شیائومی، برندی که همه ما آن را با دستبندهای هوشمند می بند، پاوربانک‌ها، هندزفری‌ها و گوشی‌های هوشمندِ خوش قیمتش می‌شناسیم، چندی پیش اولین ساعت هوشمندش را با نام Mi Watch معرفی کرد. حالا امروز شیائومی از اولین ساعت هوشمندش برای کودکان رونمایی کرده است.

این ساعت هوشمند جدید که بازار کودکان را هدف قرار داده است، Mi Rabbit Children’s Watch 2S نام دارد. با فیسیت همراه باشید تا مشخصات این ساعت هوشمند را با هم مرور کنیم.

 

بررسی ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Watch 2S

نمایشگر بزرگ و IPS

این ساعت هوشمند از یک نمایشگر 1.3 اینچی با رزولوشن 240 در 240 پیکسلی بهره می‌برد که برخلاف اغلب دستبندها و ساعت‌های هوشمند که دارای نمایشگر AMOLED هستند، به پنل IPS مجهز شده است.

 

جنس بدنه؛ مناسب استفاده طولانی مدت

بدنه این ساعت هوشمند از جنسه پلاستیک است و وزن آن در حد 44 گرم نگه داشته شده است. به لطف همین وزن پایین و جنس پلاستیکی، استفاده از این ساعت هوشمند برای کودکان، آن هم برای طولانی مدت اصلا آزاردهنده نیست.

ساعت هوشمند مخصوص به کودکان شیائومی

ساعت هوشمند مخصوص به کودکان شیائومی

ضد آب

شیائومی این ساعت هوشمند را به استاندارد IPX8 مجهز کرده است، به این معنا که تا عمق 1 متری آب و برای غوطه‌ور بودن طولانی مدت، دوام می‌آورد. تست‌های انجام شده نشان می‌دهد که این استاندارد تضمین نمی‌کند که آب به درون دستگاه نرود اما تضمین می‌کند که آسیبی به آن نرسد.

ساعت هوشمند مخصوص به کودکان شیائومی ضد آب است

ساعت هوشمند مخصوص به کودکان شیائومی ضد آب است

سایر مشخصات

شیائومی برای ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Watch 2S یک اسلات سیم کارت نانو در نظر گرفته است.همچنین در این ساعت هوشمند شاهد به کارگیری وای فای، GPS و یک بلندگو هستیم. شیائومی ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Watch 2S را به یک باتری 600 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که تا 7 روز دوام می‌آورد.

 

قیمت و زمان عرضه ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Watch 2S

فروش ساعت هوشمند Mi Rabbit Children’s Watch 2S از امروز در فروشگاه‌های شیائومی در چین و با قیمت 28 دلار آغاز شده است اما شیائومی هنوز درباره زمان عرضه جهانی این گوشی هیچ توضیحی نداده است.

 

اخبار مرتبط:

می بند 3i شیائومی با قیمت بسیار پایین معرفی شد

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر