اسم رمز اندروید ۱۱ کیک مخملی قرمز خواهد بود

Untitled-1.jpg

تصمیمی که باعث ناامیدی و ناراحتی برخی از کاربران دو آتشه اندروید شده بود، حذف نام دسرها از انتهای نام نسخه‌های مختلف این سیستم‌عامل بود که امروز یکی از مدیران گوگل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیم توسعه اندروید هنوز هم از نام دسرها استفاده خواهند کرد.

معاون بخش مهندسی اندروید David Burke، در مصاحبه‌ای که امروز با رسانه All About Android انجام داده اعلام کرده که اعضای تیم توسعه اندروید 11 از نام کیک مخملی قرمز (Red Velvet Cake) برای اشاره کردن به آن استفاده می‌کنند.البته در صحبت‌های David Burke به این نکته اشاره شده که فقط این نام در تیم مهندسی استفاده می‌شود و نام اصلی این سیستم‌عامل همان اندروید R است.

گوگل از سال 2009 شروع به نام گزاری اندروید با نام‌های دسرها کرد که اولین نام کیک‌فنجانی یا همان Cupcake بود که برای اندروید 1.5 در نظر گرفته شد. اما شرکت گوگل از سال گذشته روند خود را تغییر داد و برای معرفی اندروید Q تصمیم گرفت تا از عدد استفاده کند و نام دسرها را کنار بگذارد و به همین ترتیب اندروید 10 معرفی شد و حالا نیز اندروید R که همان اندروید 11 است، اعداد را در انتهای خود می‌بیند.

معاون مدیریت محصول گوگل Sameer Samat، در سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همچنان قرار است از نام دسرها استفاده شود، اما ظاهرا داستان نام‌گزاری دسرها برای اندروید فقط برای تیم توسعه دهنده‌ این سیستم‌عامل استفاده خواهد شد.

Googles-Android-11-public-beta-is-officially-here.-How-to-install-it-today-1.jpg
-

معاون بخش مهندسی اندروید David Burke نیز در سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده اندروید Q از نام تارت بـــه Quince Tart برای صدا کردن این سیستم‌عامل استفاده می‌کردند که در نهایت گوگل تصمیم گرفت حرف اول کلمه Quince را انتخاب و اندروید 10 را با نام اندروید Q راهی گوشی‌های هوشمند کند.

ما انتظار داریم که اندروید 11 با قابلیت‌های ویژه و خاص خودش در اویل شهریور ماه منتشر شود.

اخبار مرتبط:

اندروید گو برای گوشی‌هایی با رم پایین‌تر از ۲ گیگابایت اجباری شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: xda-developers

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر