اسنپ با ظاهر و نامی جدید عرضه شد؛ روشی برای دور زدن تحریم‌ها

اسنپ -

اسنپ در اقدامی برای دور زدن این تحریم‌ها، اپلیکیشن خود را با لوگو و نام جدیدی با نام RadickRadio در اپ استور قرار داده است.

دوشنبه 7 بهمن ماه

ایران همواره درگیر تحریم‌های مختلف بوده است. یکی از استارتاپ‌هایی که در نتیجه این تحریم‌ها، متضرر شده است، اسنپ، بزرگ‌ترین تاکسی اینترنت ایران است. درواقع مدتی است که اپلیکیشن اسنپ از طریق اپ استور در دسترس کاربران گوشی‌های آیفون و سیستم عامل iOS قرار نمی‌گیرد.

حالا اسنپ در اقدامی، برای دور زدن این تحریم‌ها، اپلیکیشن خود را با لوگو و نام جدیدی در اپ استور قرار داده است. این اپلیکیشن با نام RadickRadio و به عنوان یک اپلیکیشن رادیویی و در دسته بندی سرگرمی در اپ استور قرار گرفته است. اما با نصب و اجرای برنامه، و تنها و تنها با آدرس IP ایران، می‌بینید که همان اپلیکیشن اسنپ اجرا می‌شود و همه خدمات اسنپ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بنابراین اگر کاربران سیستم عامل iOS هستید، با استفاده از این اپلیکیشن، به سادگی می‌توانید از سرویس‌های اسنپ استفاده کنید. البته باز هم تاکید می‌کنیم که برای استفاده از اسنپ در قالب اپلیکیشن RadickRadio، باید حتما از IP ایران استفاده کنید. بنابراین در صورتی که از فیلترشکن استفاده می‌کنید، این برنامه روی iOS اجرا نخواهد شد.

اسنپ در کانال رسمی تلگرام خود، برنامه RadickRadio را به صورت زیر معرفی کرده است:

کاربران عزیز iOS اپلیکیشن اسنپ (با ظاهری متفاوت) در اپ‌‌استور منتشر شده است. ‌ همین حالا از لینک زیر نسخه دائمی اسنپ را برای همیشه دانلود کنید!!

-

تغییر برنامه اسنپ.jpg
معرفی برنامه RadickRadio -

لینک دانلود اسنپ در قالب برنامه RadickRadio

به روز رسانی: 10 بهمن ماه

اپلیکیشن اسنپ با ظاهری متفاوت در اپ استور، حذف شد. برای اطلاع از جزییات مطلب زیر را بخوانید:

برگ‌های اپل ریخت، توییتی که برای اسنپ دردسر ساز شد

اخبار مرتبط:

چطور سرویس شارژ خودکار کیف پول اسنپ و آپ را فعال کنیم؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر