بنر تبلیغاتی شیائومی Mi 10 منتشر شد؛ دوربینی چهارگانه با ظاهری متفاوت

اولین بنر تبلیغاتی از شیائومی Mi 10

شیائومی به زودی از پرچمدار جدید 2020 خود، شیائومی Mi 10 رونمایی خواهد کرد. حالا بنرهای تبلیغاتی آن منتشر شده است که ظاهر پنل پشتی را به نمایش می‌گذارد.

شیائومی Mi 10 تلفن هوشمند پرچمدار 2020 شیائومی خواهد بود که منتظر رونمایی آن هستیم. از آنجایی که شیائومی مدتی است در مسیر موفقیت قرار گرفته و طرفداران خاص خود را بدست آورده است، از این رو افراد زیادی هستند که انتظار رونمایی از تلفن هوشمند پرچمدار 2020 این کمپانی را می‌کشند.

تا همین چند روز پیش اطلاعات زیادی درباره این گوشی هوشمند در دست نبود. سپس هفته گذشته بود که اولین تصاویر واقعی از این گوشی هوشمند منتشر شد که بنا به این تصاویر، Mi 10 شیائومی از دوربین اصلی چهارگانه و صفحه نمایشی بدون ناچ و حفره بهره می‌برد. حالا اما امروز بنر تبلیغاتی از شیائومی Mi 10 منتشر شده است که پنل پشتی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر ظاهر پنل پشتی، اطلاعات جزیی و تاریخ معرفی رسمی این گوشی هم در این بنر تبلیغاتی به چشم می‌خورد.

بنر تبلیغاتی شیائومی Mi 10
بنر تبلیغاتی شیائومی Mi 10 -

در این بنر تبلیغاتی مشخص است که شیائومی Mi 10 از دوربین اصلی چهارگانه بهره خواهد برد اما طراحی پنل پشتی چندان قابل پیشبینی و انتظار نبود. اما می‌توانیم بگوییم که طراحی پنل پشتی شیائومی Mi 10 شبیه به Mi Mix Alpha است.

متاسفانه هنوز هم اطلاعات دقیقی درباره پنل جلویی این گوشی در دست نیست زیرا در این بنر تبلیغاتی تنها پنل پشتی شیائومی Mi 10 به نمایش گذاشته شده است که در دو رنگ سفید صدفی و مشکی است.

در این بنر تبلیغاتی می‌بینیم که پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام هم آمده است و از این رو می‌دانیم که تلفن هوشمند پرچمدار شیائومی Mi 10 از جدیدترین پردازنده موبایلی کوالکام بهره خواهد برد و حداقل اینکه نسخه Pro این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

زمانبندی شیائومی این است که در تاریخ 11 فوریه، یعنی 22 بهمن ماه و دقیقا همزمان با رویداد سامسونگ برای معرفی گلکسی S20 و گلکسی فولد 2، از پرچمدار 2020 خود رونمایی کند. شیائومی سال گذشته هم این کار را انجام داده بود و این همزمانی رویدادهای معرفی پرچمداران، رقابت شیائومی با سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.


ویدوی پیشنهادی: وان پلاس کانسپت وان با دوربین محو شونده را معرفی کرد (CES 2020)


منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر