رویداد معرفی اندروید ۱۱ به تعویق افتاد

Untitled-1.jpg

هر ساله شرکت گوگل در رویداد I/O از نسخه جدید اندروید پرده برمی‌دارد، امسال نیز این رویداد برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد از گوگل پیکسل 4a رونمایی خواهد شد، هر ساله این رویداد در ماه می برگزار می‌شد. اما متاسفانه به دلیل درگیری جهان با ویروسی به نام کرونا، این شرکت اعلام کرده که این رویداد به صورت آنلاین در تاریخ 3 ژوئن یعنی 14 خرداد برگزار خواهد شد.

ساعاتی گذشته در توییتر یکی از توسعه دهنگان اندروید پستی منتشر شد که خبر از تعویق دو ماهه در زمان رونمایی از اندروید 11 داد. متن توییت را مشاهده می‌کنید: ما برای معرفی اندروید ۱۱ بسیار هیجان‌زده هستیم، ولی حالا فرصت مناسبی برای جشن گرفتن نیست. به همین خاطر رویداد ۳ ژوئن و عرضه نسخه بتا اندروید ۱۱ را به تعویق انداخته‌ایم. ما به زودی با خبرهای بیشتری در مورد اندروید‌ ‌۱۱ برمی‌گردیم.

Android-11-2.jpg
-

هنوز گوگل واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نداده و دلیل خود را از این تعویق بیان نکرده اما آنچه که پیداست به دلیل تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف آمریکا که دلیل آن کشته شدن مرد سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا است و یک دلیل دیگر می‌تواند ویروس کرونا باشد. هفته گذشته یکی از افشاگران گوگل خبری مبنی بر رونمایی از گوگل پیکسل 4a داد که در تاریخ 13 ژوئیه یا همان 23 تیر خواهد بود، این احتمال نیز وجود دارد که اندروید 11 نیز در همان تاریخ منتشر شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر