سال آینده شاهد عرضه گلکسی فولد لایت با قیمت 900 دلاری خواهیم بود

Untitled-1.jpg

بنا به گزارشات جدید، سامسونگ در سال آینده و با تاخیر، گلکسی فولد لایت، مدل ارزان قیمت گوشی تاشو خود را معرفی خواهد کرد.

براساس اخباری که تا به امروز منتشر می‌شد همه کاربران و تحلیل‌گران خبر از رونمایی گلکسی فولد لایت در سال 2020 میلادی را می‌دادند، اما امروز دو رسانه کره‌ای در متنی منتشر شده، خبر از تاخیر در رونمایی و عرضه این گوشی تاشو داده‌اند و متذکر شدند که در سال 2021 شاهد رونمایی از گلکسی فولد لایت خواهیم بود.

در گزارش‌های منتشر شده از رسانه‌های کره‌ای اشاره‌ای به قیمت گلکسی فولد لایت شده است که گویا 900 دلار قیمت این دستگاه خواهد بود. اگر بخواهیم به قیمت‌های گوشی‌های تاشو سامسونگ اشاره کنیم گلکسی زد فلیپ با قیمت 1380 دلار و گلکسی فولد با قیمت 1980 دلار راهی بازار شدند.

اطلاعاتی به جز قیمت که در بالا به آن اشاره کریم نیز منتشر شده است. بنا به این اطلاعات این دستگاه قرار است با پردازنده اسنپدراگون 865 راهی بازار شود. با این حال سامسونگ برای کاهش قیمت‌هایش مجبور است تا از قطعات نسبتا ضعیف‌تری استفاده کند. برای مثال، به شیشه محافظ فوق نازک اشاره می‌کنیم که در گلکسی زد فلیپ استفاده شده بود قطعا این شیشه ضد خش در این نسخه استفاده نخواهد شد و حتی این دستگاه با قابلیت 4G احتمالا عرضه و تولید شود در حالی که پردازنده این دستگاه از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند. چراکه سامسونگ در حال ساخت نسخه لایت این دستگاه است پس قیمت باید مناسب باشد.

البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه امسال یا سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد؟ تمامی این اطلاعات تا به امروز به صورت رسمی اعلام نشده و فقط در حد گمانه زنی است و باید منتظر رونمایی از این دستگاه باشیم چراکه سامسونگ قصد دارد امسال دو نسخه از گوشی‌های تاشو خود را راهی بازار کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر