مایکروسافت بینگ به موتور جستجوی پیش‌فرض چت‌بات ChatGPT تبدیل شد

gjhygjk.jpg

گرچه کنفرانس بیلد امروز معمولاً تمرکزی بر روی مایکروسافت دارد، اما امروز ما شاهد ارائه قابلیت جدیدی برای چت‌بات OpenAI یعنی ChatGPT بودیم. به گفته این شرکت پیشرو در حوزه فناوری، از این پس ChatGPT به طور پیش‌فرض برای انجام جستجوهای خود از موتور جستجوی بینگ استفاده می‌کند.

امروز، مایکروسافت اعلام کرد که ChatGPT با استفاده از ویژگی جدیدی، قادر به انجام جستجو در وب از طریق بینگ خواهد بود. این قابلیت از این لحظه برای کاربران ChatGPT Plus فراهم شده و به زودی توسط پلاگین‌ها برای کاربران عمومی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

«یوسف مهدی»، سرپرست بازارهای مصرفی مایکروسافت، می‌گوید که همکاری با OpenAI نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت نسخه جدید بینگ داشته است. از حالا، ChatGPT به صورت پیش فرض به این موتور جستجوی عالی دسترسی دارد تا به اطلاعات به‌روز دسترسی پیدا کند و بتواند پاسخ‌هایی با کیفیت تر به کاربران ارائه دهد.

1366_2000.jpeg.webp
-

بینگ در حال حاضر از GPT-4 برای پاسخگویی به سؤالات کاربران استفاده می‌کند و پاسخ‌ها را به کاربران از طریق لینک‌ها ارائه می‌دهد، و حالا ChatGPT نیز قصد دارد با استفاده از یک رویکرد مشابه، دسترسی به موتور جستجو و داده‌های وب را برای ارجاع به محتوا اجرا کند.

برای مایکروسافت نیز استفاده از بینگ در ChatGPT مفید است. این شرکت اخیراً سعی کرد سامسونگ را برای استفاده از موتور جستجوی خود سرافراز کند، اما در این مسابقه مقابل گوگل کم آورد. در عین حال، مایکروسافت در بینگ چت از سیستم پلاگین‌های ChatGPT پشتیبانی می‌کند تا توانایی تعامل بین پلاگین‌های این دو سرویس فراهم شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر