10 مورد از پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا در سه ماهه سوم سال 2019

پرفروش‌ترین گوشیهای سه ماهه سوم سال 2019

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های 2019 در سه ماهه امسال منتشر شده است و آیفون XR برای سومین بار متوالی، در جایگاه اول قرار گرفته است.

شرکت تحقیقاتی Counterpoint به تازگی لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه سوم سال 2019 را منتشر کرده است. در این لیست 10 گوشی نام برده شده است که آیفون XR ماننده سه ماه‌ی اول و دوم سال 2019، همچنان در جایگاه اول قرار دارد. لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه سوم سال 2019 به صورت زیر است:

آیفون XR

گلکسی A10

گلکسی A50 سامسونگ

Oppo A9

آیفون 11

اوپو A5s

گلکسی A20 سامسونگ

اوپو A5

ردمی A7 شیائومی

هواوی P30

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه سوم سال 2019
لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه سوم سال 2019 -

آیفون XR در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا

همانطور که می‌بینید، دو گوشی آیفون XR و آیفون 11، که هر دو ارزان قیمت‌ترین آیفون‌های سال 2018 و 2019 هستند، در این لیست قرار دارند. البته آیفون XR مانند فروش به مراتب بهتری نسبت به آیفون 11 داشته است و در صدر جدول هم قرار دارد. این گوشی در اواخر سه ماهه چهارم سال 2018 معرفی شد و تنها در آن زمان فروش خوبی را تجربه کرد، بلکه در فصل اول و دوم و همچنان سوم سال 2019 هم همین روند فروش عالی را ادامه داد. به عبارتی آیفون XR حالا دقیقا برای مدت 1 سال است که عنوان پرفروش‌ترین گوشی دنیا را در اختیار خود گرفته است.

آیفون XR موفق شده است در سه ماهه سوم سال 2019، 3 درصد از سهم بازار موبایل را بدست بیاورد. از طرفی این گوشی پرفروش‌ترین محصول اپل هم محسوب می‌شود.

رنگ بندی آیفون XR
-

سامسونگ و 3 عضو از یک خانواده

سامسونگ با گوشی‌های سری A خود، هم خوب در این لیست 10 تایی خوش درخشیده است و سه عضو پایین رده و میانرده‌اش در این لیست قرار دارند. گلکسی A10 سامسونگ که ارزان‌ قیمت‌ترین عضو خانواده گلکسی A محسوب می‌شود، بعد از آیفون XR در جایگاه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه سوم سال 2019 به این گوشی تعلق گرفته است.

بعد از گلکسی A10، گلکسی A50 در جایگاه سومین گوشی پرفروش سه ماهه سوم 2019 قرار دارد که البته این گوشی به دلیل قیمت مناسب و تناسب بین قیمت و مشخصات و همچنین زیبایی، توانسته است در کشور ما هم طرفداران زیادی را بدست بیاورد و یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها در ایران شود.

گلکسی A20، گوشی پایین رده دیگر سامسونگ از خانواده گلکسی A هم عضو دیگری از این خانواده است که به لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه سوم سال 2019 راه یافته است.

در واقع سامسونگ سری J گوشی‌های خود را خاتمه داد و با عرضه گوشی‌های سری A، تصمیم گرفت تا با کاهش قیمت و همچنین حفظ مشخصات گوشی در سطح بالا، بازار گوشی‌های میانرده را هم بدست بیاورد. حالا با این آمارها مشخص است که سامسونگ در این حوزه کاملا موفق بوده است.

نکته دیگر جالب توجه، عدم حضور هیچ یک از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در این لیست است.

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید گوشی های سری A سامسونگ 2019 ؛ قدرتمندانی خوش قیمت

منبع خبر: 9to5mac


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر