شارژ وایرلس 80 واتی شیائومی رونمایی شد؛ شارژ باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در 19 دقیقه

شارژر وایرلس 80 واتی شیائومی.jpg

شیائومی ساعتی پیش از شارژر وایرلس 80 واتی خود رونمایی کرد که برای شارژ کامل باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی، تنها به 19 دقیقه زمان نیاز دارد.

این روزها گوشی‌های هوشمندی را می‌بینیم که از باتری‌های غول پیکری بهره می‌برند. در این بین می‌توانیم به سامسونگ گلکسی M51 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. با افزایش ظرفیت باتری، این نگرانی ایجاد می‌شود که مدت زمان لازم برای شارژ دستگاه بسیار طولانی خواهد شد اما همواره تکنولوژی در حال پیشرفت و این مشکل هم در حال رفع شدن است.

همانطور که انتظار داشتیم، شیائومی امروز رسما از آخرین تکنولوژی شارژر وایرلس خود رونمایی کرد که البته سریع‌ترین شارژر وایرلس در دنیاست. این شارژر وایرلس 80 واتی، سومین فاز توسعه‌ی تکنولوژی شارژ است که توسط شیائومی در یک سال اخیر ارائه شده است.

به ادعای شیائومی، این شارژر وایرلس 80 واتی، تنها در مدت 19 دقیقه می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی را به صورت کامل شارژ کند و برای رسیدن به 50 درصد شارژ، تنها 8 دقیقه زمان نیاز است.

Xiaomi-80W-Wireless-Charge.jpg
شارژ سریع وایرلس 80 واتی شیائومی -

تا پیش از این شارژر وایرلس 80 واتی، سریع‌ترین تکنولوژی شارژ شیائومی، شارژر 50 واتی بود که با گوشی Mi 10 Ultra در ماه آگوست امسال معرفی شد. مدل قبل‌تر هم شارژر وایرلس 40 واتی بود که در ماه مارس 2020 ارائه شد. درواقع زمانی که صحبت از شارژ وایرلس به میان می‌آید، شیائومی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بگذارید کمی به عقب‌تر برگردیم. درواقع این کمپانی چینی برای اولین بار با گوشی Mi Mix 2S شارژ وایرلس را روی کار آورد که البته تنها 7.5 واتی بود. سپس گوشی Mi Mix 3 با شارژ وایرلس 10 واتی معرفی شد که بعد از عرضه‌ی گوشی شیائومی Mi 9 در سال 2019، به شارژ وایرلس 20 واتی ارتقا یافت.

اخیراً گفته می‌شود که شیائومی در حال کار روی تکنولوژی شارژ سریع 100 واتی است که احتمالاً سال آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. به هر ترتیب امیدواریم که در پرچمدار بعدی شیائومی، شاهد به کارگیری این تکنولوژی شارژ سریع وایرلس باشیم.

اخبار مرتبط:
فناوری شارژ سریع 120 واتی ویوو شما را شگفت‌زده می‌کند؛ شارژ کامل باتری 4000mAH تنها در 13 دقیقه

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حمید

سه‌شنبه, 29 مهر 1399

دم شیائومی گرم❤❤❤

پاسخ

ثبت نظر