به نظر میرسد که سامسونگ تصمیم عجیبی گرفته باشد، برای باز کردن گوشی باید 15 ثانیه ویدیو تبلیغاتی مورد نظر سامسونگ را تماشا کنید.
سامسونگ قصد دارد در نسخه بعدی بهروزرسانیِ رابط کاربری خود یعنی One UI 2.5، بنرهای تبلیغاتی را به دستگاههای خود اضافه کند به عنوان مثال برای قفل صفحه و اپلیکیشنهای پیشفرض این شرکت بنرها به کاربر نمایش داده خواهد شد.
تصاویری به صورت اسکرینشات دست به دست میشود که خبر از رابط کاربری One UI 2.5 دارد که بنرهای تبلیغاتی را به گوشیهای هوشمند اضافه خواهد کرد. آن طور که در عکسها دیده میشود سامسونگ قصد دارد در صفحه قفل و اپلیکیشین های پیشفرض این تبلیغات را اضافه کند.
شایعاتی وجود دارد که سامسونگ قصد دارد در گوشیهای سری A و سری M این بنرها را اضافه کند. در تصاویری که در پایین مشاهده میکنید؛ تایمری برای این تبلیغات در نظر گرفته شده که 15 ثانیهای است. این بدان معناست که اگر شما صفحه گوشی خود را روشن کنید باید 15 ثانیه تبلیغات را تماشا کنید و بعد وارد شوید.

در تصویر دوم که اسکرینشاتی از برنامه آبوهوا مشاهده میکنید تبلیغاتی به زبان کرهای میبینیم که دیگر نیازی به تایید مسئولان سامسونگ نیست چرا که دیگر این خبر رنگ رسمی بودن به خود گرفته و نباید گفته شایعات، اما هنوز هم مشخص نیست که این تبلیغات برای چه گوشیهایی در نظر گرفته شده یا اینکه به صورت بینالمللی است یا فقط برای خود کشور کره خواهد بود. باید فقط منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیمات سامسونگ چگونه خواهد بود.

در ماه اکتبر نمایندگیهای کرهای بیانیهای صادر کردند که بحث مورد نظرشان در رابطه با تبلیغات بود که به رابط کاربری وان UI اضافه شود یا نشود. سامسونگ در بیانیهی موردبحث اعلام کرد قصد دارد ازطریق درآمد این تبلیغات، قابلیتهایی جدید به گوشیها بیاورد و ارائهی پایدار سرویسهای مختلف را تضمین کند.
اطلاعات بیشتری از رابط کاربری One UI 2.5 در دسترس نیست اما آنچه که در شایعات نقل میشود، رابط کاربری موردبحث است که قرار است ناوبری ازطریق ژستهای حرکتی را به لانچرهای متفرقه اضافه کند. به نظر میرسد که گوشیهای خانواده گکلسی نوت 20 اولین دستگاههای مجهز به این رابط کاربری باشند.
اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکههای اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.
منبع خبر: gsmarena
ثبت نظر