نمایشگاه CES 2021 کاملا مجازی برگزار خواهد شد

ces2021.jpg

به دلیل شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان و نگرانی‌های مربوط به سلامت جهانی، رویداد CES 2021، به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد.

رویداد سالانه CES 2020 یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تکنولوژی محور در سراسر دنیاست اما مانند همه‌ی رویدادهای دیگر، امسال و با وجود شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان، برگزاری این رویداد هم با همیشه متفاوت خواهد بود. اگرچه پیشتر انجمن فناوری مصرف‌کنندگان از برگزاری این رویداد به صورت حضوری خبر داده بود، حالا اما امروز اعلام کرده است که رویداد CES 2021 به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد. گری شاپیرو، رییس انجمن فناوری مصرف کنندگان و مسئول برگزاری این رویداد حالا درباره تغییر تصمیم چنین توضیح داده است:

با توجه به شیوع و همه‌گیری کرونا ویروس و نگرانی‌های جهانی در حوزه سلامت، ممکن نیست که در اوایل ژانویه بتوانیم اجتماعی از 10‌ها هزار نفر را در لاس وگاس تشکیل دهیم تا فعالیت اقتصادی داشته باشند.

-

به این ترتیب رویداد CES 2021 که در تاریخ 6 تا 9 ژانویه برگزار خواهد شد، کاملا به صورت دیجیتال خواهد بود. با این وجود این رویداد همچنان در لاس وگاس خواهد بود و تکنولوژی‌ها، نوآوری‌ها و محصولات سرآمد در حوزه تکنولوژی را به نمایش خواهد گذاشت. ضمنا با وجود برگزاری این رویداد به صورت مجازی، هنوز هم سخنرانی‌های کلیدی، محصولات خاص و امکان شبکه سازی، وجود دارد.

اخبار مرتبط:

پرظرفیت‌ترین حافظه SSD جیبی دنیا با سرعت انتقال 20 گیگابیت بر ثانیه معرفی شد (CES 2020)

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر