جواب‌های ChatGPT دیگر مختص به قبل از سال 2021 نیست

Untitled-1.jpg

ChatGPT پس از یک دوره تست بتا، اکنون در اینترنت به دنبال جدیدترین جواب‌ها می‌گردد و برای کسانی که اشتراک Plus یا Enterprise دارند نمایش می‌دهد.

شرکت OpenAI اعلام کرده است که چت جی پی تی در آپدیت جدید، می‌تواند به دنبال جواب‌های دقیق و معتبری که بعد از سال 2021 منتشر شده است بگردد. این اطلاعات که با کمک موتور جست و جوی بینگ مایکروسافت به دست می‌آید، برای کاربرانی که اشتراک ویژه تهیه کردند در دسترس قرار گرفته است.

پیش از این، اطلاعات چت جی پی تی محدود بود و برای جواب دادن به کاربران، اطلاعاتی که مربوط به قبل از سپتامبر 2021 بود را به آن‌ها می‌داد؛ اما اکنون به دلیل ترکیب این ربات با موتور جست و جوی بینگ (متعلق به شرکت مایکروسافت)، چت جی پی تی امکان دریافت خبرهایی که چند دقیقه پیش منتشر شده‌اند را نیز دارد. همکاری دوطرفه شرکت OpenAI و Microsoft، باعث پیشرفت هر دو شرکت شده است. جی پی تی از طریق بینگ به اطلاعات جدید دست پیدا می‌کند و بینگ، موتور جست و جوی خود را با هوش مصنوعی تقویت کرده است.

ezgif-1-9caeae6e2f.jpg
-

این قابلیت در ماه ژوئن به صورت بتا در دسترس کاربران iOS قرار گرفته بود اما در جولای به صورت کامل غیرفعال شد. به گفته شرکت OpenAI، نسخه بتا گاهی محتوا را به صورتی که ما نمی‌خواهیم نمایش می‌دهد و دلیل غیرفعال کردن این ویژگی همین موضوع است.

طی چندین پست در پلتفرم X اعلام شده است که GPT اکنون قابلیت گشت و گذار در اینترنت، برای پیدا کردن بهترین جواب‌ها و اشتراک‌گذاری لینک مستقیم به خبر را دارد. هرچند که این قابلیت تنها برای کسانی که اشتراک Plus یا Enterprise دارند در دسترس است اما خود شرکت اعلام کرده است که به زودی در دسترس تمام مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این شرکت در پستی اعلام کرد که این قابلیت برای کارهایی که نیاز به اطلاعات به‌روز دارند حیاتی است و می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

GPT در کنار bard و دیگر رقبا به عنوان یکی از بزرگترین چت بات‌های هوش مصنوعی به حساب می‌آید. این ربات‌های هوش مصنوعی، اکنون می‌توانند کارهای مختلف زیادی نظیر جواب دادن به ایمیل، برنامه‌ریزی مسافرت یا حتی شعر گفتن را برای شما انجام دهد البته کیفیت جواب‌ها هنوز جای بهتر شدن دارد. تا به کنون نگرانی‌هایی در مورد توانایی هوش مصنوعی در ایجاد اطلاعات یا گسترش اطلاعات نادرست باقی مانده است.

کیفیت کارهای انجام شده توسط هوش مصنوعی در حال بهتر شدن است. امید است که به زودی شاهد بهبود کیفیت چت بات‌ها باشیم و از قابلیت‌های هر چه بیشتر آن‌ها استفاده کنیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnet.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر