احتمالا ورود تاریخ تولد برای کاربران واتساپ الزامی شود

ehatsapp

واتساپ در حال انتشار به روز رسانی جدیدی برای کاربران اندروید است که از آنها می خواهد تاریخ تولد خود را برای مطابقت با قوانین اتحادیه اروپا تأیید کنند.

این به روز رسانی در حال حاضر برای برخی از مناطق ایالات متحده در دسترس است و انتظار می رود طی هفته های آینده در سایر نقاط جهان نیز ارائه شود.

در نسخه بتای 2.24.12.25 واتساپ اندروید، از کاربران خواسته می شود سال تولد دقیق خود را وارد کرده و تأیید کنند. این اطلاعات هرگز برای مخاطبین شما قابل مشاهده نخواهد بود.

  • پس از وارد کردن تاریخ تولد خود در واتساپ، دیگر نمی توانید آن را تغییر دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که قبل از تأیید، تاریخ تولد صحیح خود را وارد کرده اید.

 

چرا واتساپ این کار را انجام می دهد؟

whatsapp-birthday
-

واتساپ برای رعایت قوانین اتحادیه اروپا و بدون به خطر انداختن حریم خصوصی یا امنیت کاربران، به جزئیات بیشتری مانند تاریخ تولد نیاز دارد. جمع آوری این اطلاعات به آنها کمک می کند تا از پلتفرم خود در برابر سوء استفاده، به ویژه توسط افراد زیر سن قانونی، محافظت کنند.

چگونه این به روز رسانی را دریافت کنم؟

این به روز رسانی در حال حاضر فقط برای کاربران بتا واتساپ اندروید در دسترس است. اگر در برنامه بتا هستید، به روز رسانی به طور خودکار برای شما دانلود می شود. در غیر این صورت، می توانید با پیوستن به برنامه بتا واتساپ، به آن دسترسی پیدا کنید.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

 

منبع خبر: wabetainfo.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر