اینستاگرام قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر دسکتاپ را آزمایش می‌کند

Untitled-1.jpg

در ماه‌های گذشته اخباری مطرح شد که اینستاگرام قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر را مورد بررسی قرار داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که این قابلیت در اختیار کاربرانی قرار گرفته تا آن را مورد تست و بررسی نهایی قرار دهند.

تا به الان کاربران برای ارسال پست در اینستاگرام، باید از طریق اپلیکیشن موبایل یا روش‌های غیر مستقیم استفاده می‌کردند. الان این شبکه اجتماعی در حال آزمایش قابلیت ارسال پست با مرورگر دسکتاپ است. در همین رابطه نیز سخنگوی اینستاگرام این موضوع را تایید کرده و گفته:

کاربران زیادی در سراسر جهان با کامپیوترهای شخصی خود به اینستاگرام دسترسی دارند. به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا برای بهبود تجربه کاربری، این قابلیت را راه‌اندازی کنیم و اکنون در حال آزمایش قابلیت ارسال یک پست به فید شخصی کاربران از طریق مرورگر دسکتاپ هستیم.

قبلا نیز کاربری از توییتر با نام الساندرو پالوزی پستی منتشر کرد و خبر داد که اینستاگرام تصمیم گرفته تا این قابلیت را رونمایی کند. در همان زمان آقای پالوزی گفته بود که این قابلیت در حال آزمایش به صورت داخلی و محدود است، ولی اکنون به نظر می‌رسد وضعیت تغییر کرده، زیرا قابلیت جدید در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته و می‌توانند از طریق مرورگر دسکتاپ خود پست‌های جدیدی منتشر کنند.

photo_2021-06-25_10-14-59.jpg
-

براساس تصاویری که منتشر شده به نظر نمی‌رسد که فرقی بین ارسال پست با نسخه اپ وجود داشته باشد. امکان بارگذاری چندین عکس، ویرایش و اعمال فیلترها روی تصاویر ارسال شده توسط مرورگر دسکتاپ نیز وجود دارد. قبلا نیز کاربران این شبکه اجتماعی برای ارسال پست از طریق دسکتاپ دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگری مانند تغییر تنظیمات کاربری یا اپلیکیشن‌های دیگر ندارند. به نظر می‌رسد که اینستاگرام نیز مانند فیسبوک پیش می‌رود و در این زمینه از تجربه بدست آمده استفاده می‌کند.

در کل احتمالا قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر دسکتاپ یک تغییر قابل توجه و یک کار بسیار مهم برای پیشرفت این شبکه اجتماعی است. همچنین این شرکت اخیرا تایید کرد که در حال آزمایش تغییر دیگری است که پیش از سایر محتواها «پست‌های پیشنهادی» را به کاربران نشان می‌دهد. بدون شک این تغییر باعث خواهد شد تا کاربران کنترل بیشتری روی الگوریتم‌ها داشته باشند و بتوانند آن گونه که می‌خواهند شخصی سازی را انجام دهند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر