تاریخ برگزاری E3 2021 اعلام شد؛ کاملاً غیر حضوری و رایگان

Untitled-1.jpg

قرار است که در روزهای آینده، از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ ژوئن که مصادف با ۲۲ تا ۲۵ خرداد است، رویداد E3 2021 به فرمی جدید، به صورت مجازی و کاملاً رایگان برگزار شود. در اطلاعیه این مراسم آمده است که کمپانی‌هایی نظیر نینتندو، ایکس باکس، کپکام، کونامی، یوبی‌سافت، تیک-تو اینتراکتیو و وارنر براس گیمز در این رویداد حضور خواهند داشت.

مدیرعامل بنیاد ESA که پیِر-لویی نام دارد، در طی سال‌های گذشته هر ساله این مراسم را برگزار کرده است. حالا او در گفتگویی اعلام کرده است که در مراسم ESA امسال شاهد یک رویداد بزرگ‌تر خواهیم بود. در این رویداد از بازی‌های جدید پرده‌ برداشته خواهد شد و اخبار زیادی در رابطه با غول‌های تکنولوژی منتشر خواهد شد. از ماه‌ها قبل اعلام شده بود که این مراسم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و ممکن است که از سال 2022 با پایان اپیدمی کرونا، این رویداد دوباره به صورت حضوری برگزار شود.

در رویداد امسال یک غیبت بزرگی به چشم خواهد آمد، آن‌هم نبود کمپانی سونی در این مراسم‌ها است؛ چرا که نام این کمپانی در میان فهرست شرکت‌کنندگان E3 2021 دیده نمی‌شود. البته به این نکته نیز باید توجه کنیم که اسامی دیگری به این فهرست دوباره اضافه خواهد شد، اما بعید به نظر می‌رسد که نام سونی یا EA، اکتیویژن بلیزارد، اسکوئر انیکس، سگا و باندای نامکو را در فهرست امسال این رویداد ببینیم. البته سونی سال 2019 نیز در این مراسم شرکت نکرد و در سال گذشته نیز قصد حضور در این رویداد را نداشت.

e3.original.jpg
-

رویداد E3 در دنیا یکی از بزرگ‌ترین رویداد سالانه گیمینگ است که در آمریکای شمالی برگزار می‌شود و معمولاً در بیشتر سال‌ها در شهر لس آنجلس برگزار میشود و گروه بزرگی از توسعه‌دهندگان، اهالی رسانه و مصرف‌کنندگان در این مراسم شرکت خواهند کرد. اگر به خاطر داشته باشید در سال قبل به دلیل همه گیری کرونا این مراسم نیز برگزار نشد و لغو شد، اما رویداد Summer Game Fest با همکاری بسیاری از توسعه‌دهندگان برگزار شد و بسیاری از بازی‌های جدید معرفی و به دست گیمرها رسید.

از مدتی پیش این بحث مطرح است که آیا مراسم E3 در آینده نیز برگزار خواهد شد و اینکه آیا هنوز این مراسم جایگاه قبلی خود را دارد؟ در جواب باید بگوییم که شرکت‌های مختلف در زمان‌هایی که خود می‌خواهند مراسم اختصاصی را برگزار می‌کنند. اما رویداد ESA امیدوار است که حداقل سال آینده با برگزاری یک رویداد حضوری بتواند خود را به نقطه اوج خود برگرداند و کاربران زیادی را در مراسم خود دور هم جمع کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر