ایلان ماسک می‌گوید که هرگز مردم را به سرمایه‌گذاری در رمزارزها تشویق نکرده‌

elunmask.JPG

ایلان ماسک که تا به امروز توییت‌های مختلفی در مورد بازار رمزارزها منتشر کرده است و گاهی این توییت‌ها تاثیر بسیار زیادی روی نوسانات بازار داشته است. حالا وی مدعی شده است که هرگز بازار رمزارزها را تبلیغ نکرده است.

مدیرعالم تسلا و اسپیس ایکس در گفت و گویی مدعی شده که نه تنها روی سرمایه گذاری بازار کریپتو تبلیغی نکرده بلکه از آنها خواسته تا دارایی خود را در چنین بازاری توزیع کنند. ایلان ماسک گفته که برای اثبات ادعای خودم شخصا روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کردم ولی تنها درصد کمی از کل دارایی خود را در این بازار وارد کرده‌ام.

اما بسیاری بر این باور هستند که ثروتمندترین مرد جهان بسیار زیاد افکار و ایده‌های خود را به شکل‌های مختلف به اشتراک گذاشته و توییت‌های متعددی در مورد بازار ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. توییت‌های وی بارها نبض بازار را در دست گرفته و باعث ایجاد نوسانات مختلفی در بازار شده است. نمی‌توان منکر این موضوع شد که توییت‌ها و نظرات وی روی بازار تاثیر نداشته است. به عنوان مثال یکی از توییت‌های ایلان ماسک در مورد دوج کوین به راحتی توانست نوسان شدیدی در قیمت این رمزارز ایجاد کند و قیمت آن ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد.

ایلان-ماسک-۱.jpg
-

در توییت دیگری ایلان ماسک تنها نامی از بیبی دوج را مطرح کرد و همین یک کلمه باعث شد ارزش رمزارز بیبی دوج تقریبا حدود ۹۰ درصد افزایش پیدا کند. با این وجود وی در مصاحبه با بلومبرگ ادعا می‌کند مردم را به سمت پیوستن به بازار کریپتو سوق نداده و نقشی در این موضوع نداشته است. وی در این مصاحبه به صراحت گفته است:

«من هرگز نگفته‌ام مردم باید در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند.»

در شرایطی ایلان ماسک چنین صحبتی را مطرح می‌کند که زمستان کریپتو از راه رسیده و بازار با ریزش‌ بسیار همراه بوده و بسیاری از سرمایه گذاران متحمل ضرر و زیان مالی شده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: nypost

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر