بالاخره Hogwarts Legacy پس از چند ماه انتظار برای سوییچ منتشر شد

Untitled-1.jpg

پس از چندین بار تاخیر خوردن، عنوان Hogwarts Legacy برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی در ماه بهمن برای کنسول‌های PS5، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوترهای شخصی عرضه شده و در اردیبهشت ماه برای کنسول‌های نسل قبل یعنی PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفت. نسخه نینتندو سوییچ نیز برای نیمه اول سال برنامه‌ریزی شده بود اما پس از چندین بار تاخیر در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) عرضه شد.

دلیل تاخیر در عرضه نسخه سوییچ بازی Hogwarts Legacy، بهبود عملکرد و امکان بهترین تجربه برای بازیکنان عنوان شد؛ البته سخت‌افزار قدیمی کنسول سوییچ نیز می‌تواند دلیل این تاخیرها باشد، چراکه این مشکل پیش از این نیز باعث بروز مشکلاتی برای توسعه‌دهندگان گیم شده است. حال شرکت نینتندو با انتشار ویدیویی در یوتیوب، از انتشار این بازی در کنسول سوییچ خود خبر داده است.

داستان این بازی، مربوط به دنیای سری داستان‌های هری پاتر است اما اتفاقات آن به صدها سال پیش از پیوستن هری پاتر به مدرسه جادوگری هاگوارتز مربوط می‌شود. هنگام شروع بازی، می‌توانید کاراکتر خود را طراحی و براساس سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید و حتی امکان انتخاب خانه‌های هاگوارتز را نیز دارید. پس از آن، شروع به یادگیری انواع طلسم‌ها و اجرای آن‌ها، ساخت معجون‌های مختلف و تسلط بر جادوهای مختلف می‌پردازید.

نسخه نینتندو سوییچ بازی هاگوارتز به قیمت 60 دلار در فروشگاه نینتند قابل خرید است. همچنین نسخه deluxe edition این بازی همراه با بسته هنرهای Dark، شامل لباس و آرایش Dark Arts و دسترسی به battle arena جدید به قیمت 70 دلار به بازیکنان عرضه می‌شود.

از زمان عرضه این بازی، میلیون‌ها نسخه از این بازی به فروش رفته و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2023 شده است اما با وجود محبوبیت بالا بین پلیرهای تمام کنسول‌ها، این بازی هیچگونه نامزدی در مراسم 2023 Game Awards به دست نیاورد.

اگر از طرفداران شرکت نینتندو و پلیر کنسول سوییچ هستید، می‌توانید این عنوان را خریداری کنید و به تجربه آن بپردازید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر