لیست اولین گوشی‌های دریافت‌کننده‌ی سیستم‌عامل هارمونی هواوی فاش شد

هارمونی او اس.jpg

در تاریخ 12 خرداد ماه هواوی از نسخه‌ی دوم سیستم عامل هارمونی او اس رونمایی خواهد کرد. حالا لیست اولین دستگاه‌هایی که به این سیستم عامل مجهز خواهند شد، منتشر شده است.

هواوی در نظر دارد تا در تاریخ 12 خرداد از نسخه‌ی دوم سیستم عامل هارمونی او اس رونمایی کند. هواوی مدعی شده است که قصد دارد تا پایان سال 2021 بیش از 300 میلیون دستگاه را به این سیستم عامل مجهز کند.

اگر پیگیر اخبار و گزارشات مختلف درباره‌ی رویداد 12 خرداد هواوی باشید، حتماً می‌دانید که در جریان این رویداد و در کنار نسخه‌ی دوم سیستم عامل هارمونی او اس، تبلت هواوی میت پد پرو 2 و ساعت هوشمند هواوی واچ 3 هم رونمایی خواهند شد و هر دو این محصولات از نسخه‌‎ی دوم سیستم عامل هارمونی او اس بهره خواهند برد.

بعد از 12 خرداد، به مرور دستگاه‌های مختلف هواوی به این سیستم عامل مجهز خواهند شد. حالا یک افشاگر و منبع آگاه، لیستی از اولین دستگاه‌هایی که به این سیستم عامل مجهز خواهند شد را منتشر کرده است که به صورت زیر است:

هواوی میت ۴۰

هواوی میت ۴۰ پرو

هواوی میت ۴۰ پرو پلاس

هواوی میت ۴۰ RS

هواوی میت ایکس ۲

نوا ۸

نوا ۸ پرو

هواوی میت‌ پد پرو

حتی گفته می‌شود که بسیاری از دستگاه‌های هواوی که در فروشگاه‌های فیزیکی موجود هستند، به این سیستم عامل مجهز شده‌اند و بعد از 12 خردادماه عرضه خواهند شد.

به عنوان آخرین بخش از این خبر باید اشاره کنیم که شایعات بسیاری درباره‌ی سیستم عامل هارمونی او اس مطرح می‌شود. یکی از این شایعات این است که هارمونی او اس از صفر نوشته نشده است، بلکه کدهای آن مبتنی بر اندروید است. به هر ترتیب تنها 3 روز تا پایان این شایعات باقی مانده است و بالاخره همه‌ی مشخصات و ویژگی‌های هارمونی او اس مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط:

احتمالا خانواده‌ی هواوی P50 در تاریخ 12 خرداد معرفی شوند

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر