تاریخ معرفی گلکسی نوت 20 فاش شد

گلکسی نوت20 سامسونگ.jpg

این روزها علاقه مندان به گوشی‌های سامسونگ، در انتظار رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت 20 هستند. حالا اما تاریخ احتمالی معرفی این گوشی‌ها فاش شده است.

بدون شک عاشقان گوشی‌های هوشمند، این روزها انتظار پرچمداران جدید سامسونگ از سری نوت را می‌کشند، گوشی‌های که قرار است با نام خانواده سامسونگ گلکسی نوت 20 راهی بازار شوند. سامسونگ معمولا گوشی‌های سری نوت را در ماه آگوست و در طی مراسمی پر رزق و برق و مجلل به نام Unpacked معرفی می‌کند. امسال اما به دلیل کرونا ویروس همه چیز متفاوت است و تاخیر در این مراسم اصلا دور از انتظار نیست.

حالا اما از سمت دو افشاگر از وب سایت Droid-life اخباری منتشر شده است که بنا به آن، مراسم امسال سامسونگ برای معرفی خانواده گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 آگوست یعنی 15 مرداد ماه برگزار خواهد شد. البته هنوز هم مطمئن هستیم که این مراسم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، این در حالی است که سامسونگ هر سال مراسمی مجلل برای رونمایی از گوشی‌های سری نوت خود برگزار می‌کرد.

با این وجود تاکید می‌کنیم که این اطلاعات رسمی نیستند. بنابراین ممکن است مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 کاملا متفاوت از چیزی که گفته شده است و در تاریخی دیگر و حتی با تاخیر برگزار شود.

این مراسم احتمالا جذابیت‌های خاصی خواهد داشت و گویا در طی مراسم شاهد معرفی محصولات دیگری هم خواهیم بود که یکی از مهم‌ترین این محصولات سامسونگ گلکسی فولد 2 خواهد بود. از سوی دیگر احتما در این رویداد شاهد معرفی تبلت جدید گلکسی تا S7 و همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ 2 هم خواهیم بود. با این وجود بدون شک گلکسی نوت 20 ستاره این مراسم خواهد بود.

از طرفی پیشتر اخباری درباره رونمایی از گلکسی فولد 2 سامسونگ در ماه آگوست شنیده بودیم که به شایعه برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 در ماه آگوست بیشتر دامن می‌زند. به هر ترتیب در حال حاضر انتظار داریم که در تاریخ 15 مرداد ماه 99 یعنی 5 آگوست 2020 شاهد معرفی پرچمداران 2020 سامسونگ باشیم.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر