مشخصات گلکسی زد فلیپ 2 فاش شد

samsung-galaxy-z-flip-2.jpg

گلکسی زد فلیپ 2، گوشی‌ تاشو بعدی سامسونگ خواهد بود که نسخه‌ی بهبود یافته از گلکسی زد فلیپ است و در آن نقص‌های قبلی برطرف شده است. حالا برخی از مشخصات این گوشی فاش شده است.

گلکسی زد فلیپ اولین گوشی تاشو سامسونگ بود که در فوریه 2020 یعنی اواخر بهمن ماه سال 98 معرفی شد. این محصول به اندازه‌ی کافی خوب نبود و همین موضوع هم باعث شد تا انتقادهای زیادی به سمت این محصول روانه شود. با وجود انتقادات فراوان، اما سامسونگ این میدان را خالی نکرد و بعد از رفع مشکلات، حالا این کمپانی در تدارک عرضه‌ی محصول جدیدی به نام گلکسی Z Flip 2 است که انتقادهای قبلی در آن لحاظ شده است.

حالا اما یک افشاگر ویتنامی با نام کاربری @chunvn8888 اطلاعاتی را درباره گلکسی زد فلیپ 2 فاش کرده است. به گفته‌ی این افشاگر، گلکسی زد فلیپ 2 از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری نسبت به نمایشگر 1.1 اینچی گلکسی زد فلیپ بهره خواهد برد اما هنوز اندازه‌ی دقیق این نمایشگر مشخص نشده است، همچنین نمی‌دانیم که چه تفاوتی بین نمایشگر کنونی با نمایشگر گلکسی زد فلیپ 2 وجود خواهد داشت. سامسونگ اما در این خصوص توضیح داده است که قرار است از یک نمایشگر فوق باریک (UTG) بهره ببرد اما سامسونگ هم به جزییات این نمایشگر اشاره‌ای نکرده است.

در خصوص گوشی‌های تاشو، مکانیزم لولا اهمیت ویژه‌ای دارد و گویا در این گوشی قرار است از لولاهایی با مکانیزم پیشرفته‌تری استفاده شود. با این حال باید اشاره کنیم که فرآیند تاشدن گلکسی زد فلیپ بسیار خوب بوده است اما تصمیم سامسونگ، بهبود این روند است.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 2.jpg
مشخصات گلکسی زد فلیپ 2 -

همچنین اخباری نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی زد فلیپ 2 هم به جمع گوشی‌هایی با رفرش ریت بالا خواهد پیوست. درواقع احتمالا سامسونگ در این گوشی از نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتزی استفاده کند. همچنین شنیده‌ها و درزهای اطلاعاتی نشان می‌دهد که شاهد به کارگیری باتری بزرگ‌تری در این گوشی خواهیم بود که احتمالا یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی در این گوشی به کار گرفته شود.

در خصوص سایر مشخصات این گوشی اما هنوز اطلاعاتی در دست نیست و احتمالا در آینده باید منتظر اخباری در این خصوص باشیم.

گلکسی زد فلیپ 2 با نمایشگر بیرونی بزرگتر.jpeg
گلکسی زد فلیپ 2 با نمایشگر بیرونی بزرگتر -

اخبار مرتبط:

سامسونگ از گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر