گلکسی Z Flip 5G به زودی رونمایی می‌شود

Untitled-1.jpg

سامسونگ در نظر دارد تا تلفن هوشمند تاشو خود، گلکسی Z Flip را در نسخه 5g عرضه کند.

تلفن هوشمند تاشو سامسونگ به نام گلکسی Z Flip چند ماه پیش بود که در کنار خانواده گلکسی S20 رونمایی شد. اگر چه سری S20 در برخی از کشور‌ها با تکنولوژی 5G عرضه شد، اما گلکسی Z Flip فقط با تکنولوژی LTE ارائه شد.

یک گزارش جدید حاکی از آن است که سامسونگ در تلاش است که Galaxy Flip 5G را در اواخر سال جاری معرفی کند.

براساس گزارشی که از SamMobile منتشر شده است، سامسونگ گلکسی Z Flip 5G با حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد که مشابه نسخه قبلی خود یعنی نسخه LTE است. در این گزارش همچنین آمده است که هیچ مدل 512 گیگابایتی وجود ندارد، فقط و فقط کاربران باید 256 را خریداری کنند. این خبر خوش‌حال کننده است که پشتیبانی از حافظه جانبی این دستگاه 512 گیگابایت است که در مجموع می‌توان از 768 گیگابایت حافظه در اختیار داشت.

در این گزارش آمده است که Z Flip 5G دارای شماره مدل SM-F707B برای بازارهای بین المللی و SM-F707N برای کره جنوبی است. شماره مدل SM-xxxB معمولاً برای دستگاه‌های گلکسی 5G که در اروپا و سایر بازارها مانند استرالیا راه اندازی می‌شوند.

سامسونگ گلکسی Z Flip 5G به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون 865 بهره می برد. اگرچه ، این دستگاه برای پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها از این تراشه و یک مودم اختصاصی 5G که به یکدیگر متصل می‌شود ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط:

کانسپت گلکسی نوت 20 منتشر شد؛ سامسونگ بدون خلاقیت

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر