کارخانه گلکسی Z Flip به دلیل ویروس کووید19 تعطیل شد

hfytrrrrry.jpg

اپیدمی ویروس کرونا تجارت جهانی را به هم ریخته و به دنبال این ماجرا، کارخانه تولیدکننده گلکسی Z Flip تعطیل شده است.

اپیدمی ویروس کرونا تجارت جهانی را به هم ریخته و این در حالی است که موارد این ویروس هر روزه در سرتاسر جهان گزارش می‌شود و تمامی بازارهای جهانی را دچار اختلال کرده است. بیش از 400 نفر مبتلا به ویروس کرونا در حال حاضر در کره جنوبی تحت درمان قرار گرفته اند،اما رعب و وحشت زیادی برای واگیر این بیماری برای مردم وجود دارد.

برنامه‌های تولید سامسونگ نیز در این روزها به دلیل این بیماری با اختلال مواجه شده است. این شرکت امروز تأیید کرد که پس از ابتلا یکی از کارمندان به کروناویروس ، کارخانه تلفن سامسونگ در شهر گومی کره‌جنوبی تعطیل خواهد شد.

گلکسی Z Flip در کارخانه گومی تولید می شود

کارخانه سامسونگ گومی در حدود 200 کیلومتری سئول کره جنوبی واقع شده است. در حالی که بسیاری از تلفن های سامسونگ در ویتنام ساخته می شوند، برخی از این دستگاه‌ها هنوز در کره جنوبی ساخته می شوند. هر دو گوشی تاشو، Galaxy Fold و Galaxy Z Flip که به تازگی عرضه شده اند ، در کارخانه گومی تولید می شوند.

این شرکت تأیید کرده است که کارخانه تلفن‌های هوشمند خود تا امروز، دوشنبه، 24 فوریه تعطیل خواهد ماند. به طور واضح این شرکت می خواهد کارمندان خود را از خطر ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کند. یک گزارشگر محلی می‌گوید:

کسانی که با کارمند آلوده در ارتباط بودند همه‌گی در قرنطینه هستند و مکان‌هایی که این افرد در آنجا بوده غیر قابل استفاده و در حال ضدعفونی شدن است.

-

گفته می شود که کارمند آلوده عضو بخش بی سیم بوده که مسئولیت تولید گوشی های هوشمند را بر عهده داشته. کارمندان بعد از تعطیلی پیام متنی دریافت کرده اند که کارخان در حال استریل شدن است و در روز بازگشایی کارمندادن با ماسک و دستکش حضور یابند.

این شرکت همچنین توصیه کرده است که کارکنان از سفرهای داخلی خودداری کنند. شرکت اتوبوس‌ رانی بین دفتر مرکزی این شرکت و کارخانه گومی نیز به حالت تعلیق در آمده است.

از آنجایی که این تعطیلات در آخر هفته انجام شده ، سامسونگ می گوید که تأثیر بر تولید گوشی های هوشمند نخواهد داشت. با این حال باید دید که آینده این شرکت و محصول های تولیدی چه خواهد شد؟

اخبار مرتبط:

اولین ویدیو از گلکسی Z Flip؛ گوشی تاشو آینده سامسونگ

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر