مشخصات کامل گوگل پیکسل 5 فاش شد

Google-Pixel-5.jpg

ساعتی پیش شاهد افشای اطلاعاتی بودیم که همه‌ی مشخصات گوشی گوگل پیکسل 5 را فاش کرده است.

این روزها انتظار معرفی گوشی گوگل پیکسل 5 و گوگل پیکسل 4a 5G را می‌کشیم. حالا اما افشاگری به نام Roland Quandt، مشخصات کامل گوگل پیکسل 5 فاش شده است. جالب است بدانید که روز گذشته هم شاهد اعلام قیمت این دو گوشی توسط همین افشاگر بودیم. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره گوگل پیکسل 5 می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

مشخصات فاش شده‌ی گوگل پیکسل 5

پردازنده‌ی قدرتمند اما نه پرچمدار

بنا به اطلاعاتی که این افشاگر ارائه کرده است، گوگل پیکسل 5 یک گوشی پرچمدار نیست و گوگل در این گوشی به استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G اکتفا کرده است. به کارگیری این پردازنده نه تنها نشان می‌دهد که قدرت پردازشی گوگل پیکسل 5 با گوشی‌های پرچمدار کنونی که از اسنپدراگون 865 و 865 پلاس بهره می‌برند، قابل قیاس نیست، بلکه نشان می‌دهد که این گوشی از اینترنت 5G با فرکانس زیر 6 گیگاهرتز بهره می‌برد و خبری از پشتیبانی از امواج میلی متری نیست.

ضمناً به نظر می‌رسد که این گوشی در یک مدل با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد.

گوگل پیکسل 5.jpg
گوگل پیکسل 5 -

نمایشگری با رفرش ریت 90 هرتزی

گفته می‌شود که گوگل پیکسل 5 از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتزی بهره خواهد برد و این نمایشگر با گوریلا گلس 6 محافظت خواهد شد.

دوربین اصلی و سلفی

تا به اینجا مشخص شده است که گوگل پیکسل 5 دوربین اصلی دوگانه با لنز اصلی 12.2 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال ودیجیتال و دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی اولتراواید با گستره‌ی دید 107 درجه‌ای، بهره خواهد برد که این دوربین اصلی توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K با نرخ فریم 60 فریم در ثانیه را خواهد داشت.

در پنل جلویی این گوشی هم شاهد به کارگیری یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهیم بود.

باتری

به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل 5 با باتری 4080 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی راهی بازار شود. البته احتمالا در این گوشی شاهد به کارگیری شارژ بی سیم و شارر بی سیم معکسو هم باشیم.

دیگر مشخصات

از جمله سایر مشخصاتی که به گوگل پیکسل 5 نسبت داده می‌شود می‌توانیم به بهره بردن از گواهی IP68 اشاره کنیم که نشان می‌دهد این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. نکته‌ی دیگر این است که در پنل پشتی این گوشی شاهد به کارگیری سنسور اثرانگشت خواهیم بود.

گفته می‌شود که این گوشی از اندروید 11 بهره خواهد برد و در تعدادی از کشورها، این گوشی همراه با هدفون سیمی درون جعبه، به دست مشتریان خواهد رسید.

گوگل پیکسل 5 - 2.jpg
گوگل پیکسل 5 -

قیمت گوگل پیکسل 5

گفته می‌شود که این گوشی در دو رنگ سبز و مشکی راهی بازار خواهد شد و در اروپا قیمت 629 دلاری برای آن در نظر گرفته خواهد شد اما ممکن است در آمریکا بین 599 یا 629 دلار قیمت گذاری شود.

اخبار مرتبط:

گوگل پیکسل 5 با پردازنده اسنپدراگون 765 معرفی می‌شود؛ پرچمداری بدون پرچم

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر