میانبر "/" به صفحه نتایج گوگل اضافه شد

موتور جستجوی گوگل.jpg

گوگل با اضافه کردن میانبر "/" به صفحه نتایج جستجو، سرعت سرچ را برای کاربران به مراتب ارتقاء داد.

بدون شک عده‌ی زیادی در سراسر دنیا از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند و احتمالاً شما هم در طول روز بارها و بارها مسائل مختلفی را در گوگل سرچ کرده و نتایج آن‌ها را دریافت می‌کنید. حالا گوگل تغییر بسیار ساده‌ای را در موتور جستجویش اعمال کرده است که اگرچه ساده است اما بسیار کاربردی است.

درواقع گوگل حالا میانبر slash را به موتور جستجویش اضافه کرده که به کمک آن سرعت سرچ کاربر بسیار بالا می‌رود. به عبارتی اگر در صفحه نتایج جستجو هستید، حالا با فشردن دکمه‌ی "/" گوگل به سرعت شما را به باکس جستجو منتقل می‌کند و امکان تایپ کردن در این محیط را برای شما فراهم می‌کند.

وب سایت انگجت مدعی شده است که این غول تکنولوژی، اضافه شدن چنین قابلیت و میانبری را از طریق یک باکس در گوشه‌ی پایین و چپ صفحه به اطلاع کاربر می‌رساند. البته باید اشاره کنیم که برای دیدن این اطلاع رسانی، باید در صفحه‌ی سرچ هر علامتی غیر از "/" را وارد کنید (البته این کار تنها یک بار جواب می‌دهد).

اطلاع رسانی درباره‌ی میانبر اسلش در صفحه‌ی جستجوی موتور جستجوی گوگل.jpg
اطلاع رسانی درباره‌ی میانبر اسلش در صفحه‌ی جستجوی موتور جستجوی گوگل -

به هر ترتیب زمانی که از این دکمه‌ی میانبر در صفحه نتایج جستجو استفاده می‌کنید، به صورت مستقیم به فیلد سرچ و بعد از عبارتی که جستجو کرده‌ بودید منتقل خواهید شد. حتی فیلد سرچ با عبارتی که مرتبط با سرچ قبلی شماست (عملاً همان suggestions و پیشنهادات)، گسترش پیدا می‌کند.

در کنار این قابلیت و با نگاه افزایش سرعت در کار کردن کاربران، باید به قابلیت میانبر و کاربردی tab هم اشاره کنیم. درواقع با هر بار فشردن دکمه‌ی tab مرورگر، می‌توانید بین لینک‌ها جا به جا شده و به این ترتیب تنها با استفاده از کیبورد، یک وب سایت یا صفحه را باز کنید.

اخبار مرتبط:

مایکروسافت اج برای اولین بار سومین مرورگر محبوب دنیا شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر